26-02-2013, 09:47 PM
(26-02-2013, 09:38 PM)DimitiS Kirjutas: ...
A mis ma ütlen W140 kohta... vot kui sa seda korra saad, siis muud ei tahagi! Kõik teised autod tunduvad hetkega krdi pisikesed, isegi w124 tundub jube kitsas ja könnAlates sellest autost enam tagasiminekut olla ei saa
...
Nuh, seep se kõige halvem ongi. Pärast ei ole küsimus selles, et ei saaks teistega hakkama. Aga vat ei taha enam

Turbo tahab head õli (miline see kehva meil enam on) ettenähtud vahetusvälbaga ja mõistlikku pruuukimist. Kuigi meil ei õnnestu ju turbot tegelikult koormatagi - põhjagaasiga tundide kaupa andmist meil ei kohta ja kõike muud talub mootor kenasti.
Igasugu kokteilid ummistavad filtrisüsteemi ja purunenud filtrist liigub sodi pumpa ja pihustitesse. Kas ja millal puruneb - seda ei oska keegi öelda. Võin küll omast kogemusest öelda, et kui seni jõuetuna tunduma hakanud diiselmootor äkki erksaks muutub, on kuri karjas ja filtri purunemine enam, kui võimalik. Aga filtrist tulnud sodi tapab pumpa kohe eriti tõhusalt.
350 on samamoodi kõrgema termilise koormuse all, nagu 290gi - mõlemad mootorid on tehtud lihtviisiliselt suuremaks puurides... Mõistliku kasutsue korral (LE järgi liigeldes) sellest jagu ei saa. Aga mahladeta sõites või kõigile liiklusues pähe kustes küpseb ka tehnika kiiremini.