25-02-2013, 10:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2014, 12:43 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Mark: Mercedes-Benz 190E
Väljalaskeaasta: 1990
Mootor: 2,3 arvan et üle 97kw
Käigukast: manuaal 5 käiku ja LSD differ, kes monomähkijaga ikka sõita tahab.
Värvus: sinine
Auto päris mitmeid kuid minu oma, teemat pole jõudnud teha. Ostes oli autol automaat kast mis sai kiirelt asendatud manuaaliga ja esialgsel mootoril oli korralik surve sees mida ostes ei kontrollinud. Hilisemal mootori lahkamisel selgus et plokikaanes oli suht hea täke sees mida ei saanud välja lihvida.
Sai ka uus mootor soetatud ja turbo külge pistetud.
Esimesel seadistusel lahkus plokikaane tihend 1,5 bar,i juures. Nüüd sai tehtud korralik kaane remont, kaan lihvitud, klapid sooveldatud, panin ka uued klapisääre tihendid. Aga autoga ennem sõitma ei hakka kui olen ostnud uue 3 kettalise keraamilise siduri.
Seda siis sellepärast et 3,0 sidur ei suuda mitte kuskilt otsast seda väänet taluda. Sõita ja seadistada suht võimatu.
Stange lõhkus üks jänesejurakas esimesel õhtul, kadus ka auto nr. Ei oleks uskunud et üks jänes b varuosa stange nii ära võib lõhkuda.
Äkki on kellegi tuttav leidnud imavere kandist sellise nr
Linnukesed siristavad juba, kevad paistab.
http://www.youtube.com/watch?v=KxIWFVGvO...e=youtu.be
Väljalaskeaasta: 1990
Mootor: 2,3 arvan et üle 97kw
Käigukast: manuaal 5 käiku ja LSD differ, kes monomähkijaga ikka sõita tahab.
Värvus: sinine
Auto päris mitmeid kuid minu oma, teemat pole jõudnud teha. Ostes oli autol automaat kast mis sai kiirelt asendatud manuaaliga ja esialgsel mootoril oli korralik surve sees mida ostes ei kontrollinud. Hilisemal mootori lahkamisel selgus et plokikaanes oli suht hea täke sees mida ei saanud välja lihvida.
Sai ka uus mootor soetatud ja turbo külge pistetud.
Esimesel seadistusel lahkus plokikaane tihend 1,5 bar,i juures. Nüüd sai tehtud korralik kaane remont, kaan lihvitud, klapid sooveldatud, panin ka uued klapisääre tihendid. Aga autoga ennem sõitma ei hakka kui olen ostnud uue 3 kettalise keraamilise siduri.
Seda siis sellepärast et 3,0 sidur ei suuda mitte kuskilt otsast seda väänet taluda. Sõita ja seadistada suht võimatu.
Stange lõhkus üks jänesejurakas esimesel õhtul, kadus ka auto nr. Ei oleks uskunud et üks jänes b varuosa stange nii ära võib lõhkuda.
Äkki on kellegi tuttav leidnud imavere kandist sellise nr
Linnukesed siristavad juba, kevad paistab.
http://www.youtube.com/watch?v=KxIWFVGvO...e=youtu.be
Naftapress.