16-02-2013, 10:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2013, 11:30 PM ja muutjaks oli onuheiki.)
(16-02-2013, 11:11 AM)thalenfrei Kirjutas:(15-02-2013, 10:53 PM)onuheiki Kirjutas: Tere! Kas said siis korda või ei.Nimelt mul ei tõsta enam ylesse kaa, aga alt kuskilt susiseb ei tea kas on reservuaar ära oksudeerunud või klapiga mingi jama, aga padi on aasta vana ja silberis vahetatud ja kompressor kaa uus.
no mul oli ka parempoolne padi tartu silberis vahetatud aga patja mineva stutsi tagune koonusrõngas oli nonde poolt sinna valetpidi sisse torgatud ja voolik lendas küljest ära. Siis susises samamoodi.
Kui susiseb siis peab ikka torudes/voolikutes häda olema.
Ja kui punase kirja etrte viskab et liiga madal on siis läheb vedrustus avariisse ja ei tõsta enam üldse, aitab kui üks külg tungrauaga üles tõsta siis läheb avariireziimist välja jälle.
NB! ära mingil juhul tungrauaga ülestõstetud autol ratast jõuga allapoole kanguta, padja ülemine kinnitustüübel võib selle tegevuse tagajärjel puruneda ja padi viltu minna.
Sai siis täna nokitsetud reservuaari kallal.Susiseb jh vaikselt sealt niiet perse vajub alla ööga siis viga tingitud kindlasti sellest. Aga mul ei tõstnud ta nädal ega ennast ylesse ja peale tänast nokitsemist ka mitte, läksin siis pesulasse ja mõtlesin et pesen oma musta auto ära koos vildaka persega.Peale seda pesu läksin poodi ja jätsin poe ees käima ja kui välja tulin ohooooo ennäe imet oli ennast ise korda poe ees teinud ma ei osanud selle peale enam midagi öelda Nädal aega sõitis nagu tõbine musta ja rääbakana ja siis kui ära pesin siis läks korda no johhaidii nagu noore eide kallal aga nokitsemise juures tegin veakoodide kontrolli kaa ja näitas viga 5507 spring strut preassure not possible .mis iganes see k pole aga praeguse seisuga ei näita ka ylestõstmis viga armatuuris.
Natuke ka hinnavõrdlust meie poodide ja tehase vahel kui avate siis sirvige mõlemat korraga ja arvutage
http://topparts.ee/index.php/e_w211
https://www.arnottindustries.com/part_ME...id127.html