28-11-2006, 06:18 PM
Oot-oot. Kui mõlemad rehvid on kõrgusega 65, siis ei saa laiema rehvi kõrgus olla väiksem, kui kitsama rehvi kõrgus.:confusedangry:
Siin on asi üsna lihtsalt ja näitlikult lahti seletatud. Ja samal lehel on viide ka kalkulaatorile.
Selle alusel on 195/65R15 6,5 mm madalama seinaga, kui 205/65R15. Vahe pole oluline, kuid on olemas.
Mina kasutaks sellist varianti ainult vabalt veereval sillal teelt kojutulekuks. Diferentsiaal saab niigi koormust, mis tast spetsiaalselt ikka tappa... Seda enam, et see koormus saab olema pidev.
Samas saab seda külje kõrgust rehvirõhuga kompenseerida. :hump: Mis muidugi mõjutab juhitavust. Nagu seda teeb ka rehvi erinev laius.illy:
Ühe erineva rehviga veereda saab. Sõita minu arvates mitte.
See masina pahandamine sõltub suuresti konkreetsest autust. Vanematel on 1 andur tagasillale ja see ei tea rataste erinevast pöörlemissagedusest mitte muhvigi. Tema võrdleb ainult esi/tagaratste pöörlemiskiiruste suhet...
Siin on asi üsna lihtsalt ja näitlikult lahti seletatud. Ja samal lehel on viide ka kalkulaatorile.
Selle alusel on 195/65R15 6,5 mm madalama seinaga, kui 205/65R15. Vahe pole oluline, kuid on olemas.
Mina kasutaks sellist varianti ainult vabalt veereval sillal teelt kojutulekuks. Diferentsiaal saab niigi koormust, mis tast spetsiaalselt ikka tappa... Seda enam, et see koormus saab olema pidev.
Samas saab seda külje kõrgust rehvirõhuga kompenseerida. :hump: Mis muidugi mõjutab juhitavust. Nagu seda teeb ka rehvi erinev laius.illy:
Ühe erineva rehviga veereda saab. Sõita minu arvates mitte.
See masina pahandamine sõltub suuresti konkreetsest autust. Vanematel on 1 andur tagasillale ja see ei tea rataste erinevast pöörlemissagedusest mitte muhvigi. Tema võrdleb ainult esi/tagaratste pöörlemiskiiruste suhet...