| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 1 
	Teemad: 1 
	Liitus: Dec 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere 
Oleks nimelt vaja autole rehve talveks. Ei teagi milliseid valida ja lootsin siit foorumist siis abi saada. Midagi leidsin siit lehelt: http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/otsi/l...&16&205&55  aga kas valida naast- või naastudeta rehvid ja kas odavamad sobivad ka meie kliimasse või pigem mitte katsetada? 
Aitäh
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,646 
	Teemad: 415 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
19 
	
	
		Kui raha on, siis Hakkapeliita 7 naast. Igal juhul kindla peale minek.
	 
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz
 Indrek Peets
 Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
 indrek@clubmb.ee / 5121868
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,237 
	Teemad: 121 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		 (17-12-2013, 05:39 PM)kihutaja5 Kirjutas:  TereOleks nimelt vaja autole rehve talveks. Ei teagi milliseid valida ja lootsin siit foorumist siis abi saada. Midagi leidsin siit lehelt: http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/otsi/l...&16&205&55 aga kas valida naast- või naastudeta rehvid ja kas odavamad sobivad ka meie kliimasse või pigem mitte katsetada?
 Aitäh
 
Kui sõidad enamasti Tallinnas võta lamellid, kui sõidad palju linnast väljas võta naastud. Ühegi tuntud tegijaga sa alt ei lähe, hiinakaid ja mingeid tundmatuid väldi. Kindel valik oleks Nokian, Continental, Good Year, Michelin, Bridgestone, Dunlop, Pirelli, Gislaved, Sava, Vredestein. Muid nimesid tasub üldiselt vältida.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		Muidu Marekiga nõus, kuid ma sõnastaks kriteeriumi ringi: 
kui pead talverehvil oluliseks vaid pidamist jääl, võta naast.
 
Kui pead oluliseks ka mürataset, käitumise ettearvatavust, jms. "mitteolulist", saad ka lamelliga kenasti hakkama.
 
Tõsi, selleaastane talvealgus pole lamellimeest just hellitanud...   
	
	
	
		
	Postitused: 172 
	Teemad: 13 
	Liitus: May 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Nii palju, kui olen rehviteste uurinud, siis absoluutne tipp läbi aegade on olnud Nokian, Continental ja Good Year naastehvide osas. Siis järgnevad Michelin ja Bridgestone ja siis ülejäänud. Michelini X-Ice enamasti lamellitestide tipus.
 Enda ja naise autole olen alati üritanud rahalise võimaluse piires ikka sinna tippklassi kuuluvad rehvid valida ning alati naastud. Siiamaani pole alt vedanud. Samas minu Goodyear UG Extremed ei käitu märjal asfaldil üldse väga hästi (meil pole just väga lumist talve siiani) - aga võib-olla ma olen lihtsalt suverehviga harjunud.
 Samas tean, vanemad katsetasid soodsamaid Nankangi naastusid ja need põrusid haledalt.
 
 Minu soovitus samuti - kui raha vähegi on, siis ürita tippmarkide toodangut osta. Üldiselt kehtib talverehvide puhul reegel, et mida kallim, seda parem.
 
 Indreku kommentaariga nõustun pooleldi - Hakkapeliitta on absoluutne tipp, kuid kui raha on, siis pigem eelistaks viimast 8. seeriat, mis selle aasta testides väga häid tulemusi näidanud.
 
	
	
	
		
	Postitused: 673 
	Teemad: 7 
	Liitus: Jun 2012
	
 Maine: 
1 
	
		
		
		17-12-2013, 09:09 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2013, 09:10 PM  ja muutjaks oli Eero_S.)
	
	 
		Isiklikud kogemused lamellidest GoodYear IceNaviZea'd, ülihea pidamisega ka 5'ndal talvel(auto sõidab talvega ca 7000km), sealt edasi on veel mustrit küll, aga ise enam ei sõidaks. 
Naastudest: kunagi ammu GoodYeari UltraGrip 500, vot oli tõsiselt hea rehv, jääl/lumel sai hullates enne julgus otsa, kui pidamine kippus kaduma. Asfaldil sõitsid küll, aga nagu naastud ikka, oli vedel see sõitmine. 
Gislavedi NordFrost 5'ed, niisama sõitmiseks olid normaalsed, aga hullates ei tahtnud eriti pidada, ma ei tea, kust jääraja mehed temas pidamist leidsid. 
Bridgestone Noranzad on mul Mersul all, peavad väga hästi, kuid kui libisema lähevad, siis ette nad ei hoiata, väga järsku kaob pidamine.
 
Contide kohta ei oska hetkel midagi öelda(panin nad Oktoobris, kui lubati alla ja sain nädala nendega asfalti nühkida, siis jäi auto tööle mineku tõttu seisma), said nad mu teisele autole selleks talveks alla, kevadel võin mõtteid jagada, veeretakistus on suur, kütusekulu tõusis tuntavalt, ometi said 3cm kitsamad, kui suvekad on.
 
Ise tegelikult oleks Conti naela asemel lamelli võtnud, aga mingil huvitaval kombel tulid mulle naelad odavamalt kätte ja siis mõtlesin, et las need naelad siis olla. Poodi läksin siiski mõttega, et ostan GoodYeari või Michelini lamellid.    
	
	
	
		
	Postitused: 274 
	Teemad: 28 
	Liitus: Dec 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Ostsin ka eelmine talv HKPL7-ed ja tuleb tunnistada, et olen neis pettunud. Võib-olla ei sobi auto iseloomuga (ei ole MB) või ei tea millega veel? Enne seda on olnud HKPL4-d ja mingid Pirellid ja nendega olen väga rahul olnud, tõsi, need olid ka MB all.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 2,479 
	Teemad: 126 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
12 
	
	
		 (17-12-2013, 09:33 PM)ville Kirjutas:  Ostsin ka eelmine talv HKPL7-ed ja tuleb tunnistada, et olen neis pettunud. Võib-olla ei sobi auto iseloomuga (ei ole MB) või ei tea millega veel? Enne seda on olnud HKPL4-d ja mingid Pirellid ja nendega olen väga rahul olnud, tõsi, need olid ka MB all. 
Kusjuures mul oli sama tunne, küll erinevad MB mudelid aga siiski. 
Mõlemad jooksud olid uued, HKPL5-d, millega ülirahul olin ja HKPL7-d, mille pidamine, eriti haakuvus, tekitad kuidagi negatiivse üllatuse.
	 
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
 
	
	
	
		
	Postitused: 274 
	Teemad: 28 
	Liitus: Dec 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (17-12-2013, 10:52 PM)Rolz Kirjutas:   (17-12-2013, 09:33 PM)ville Kirjutas:  Ostsin ka eelmine talv HKPL7-ed ja tuleb tunnistada, et olen neis pettunud. Võib-olla ei sobi auto iseloomuga (ei ole MB) või ei tea millega veel? Enne seda on olnud HKPL4-d ja mingid Pirellid ja nendega olen väga rahul olnud, tõsi, need olid ka MB all. Kusjuures mul oli sama tunne, küll erinevad MB mudelid aga siiski.
 Mõlemad jooksud olid uued, HKPL5-d, millega ülirahul olin ja HKPL7-d, mille pidamine, eriti haakuvus, tekitad kuidagi negatiivse üllatuse.
 
Täpselt!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 436 
	Teemad: 97 
	Liitus: Dec 2006
	
 Maine: 
4 
	
		
		
		18-12-2013, 10:26 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2013, 10:34 AM  ja muutjaks oli Blue Chip.)
	
	 
		Eelmisest talvest all Conti IceContact5. Pidamine on uskumatu igal talvisel pinnal - nii mõnigi kogenud juht on võrdlemisi ärevaks muutunud kui näeb mis kiirusega kurvi kannatab minna. Samas, kütusekulu on 1-2l kõrgem.  
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
9 
	
	
		Testivõitja ja ühtlasi jää peal kiiruse maailmarekordi omanik Nokian Hakkapeliitta 8
	 
	
	
	
		
	Postitused: 397 
	Teemad: 20 
	Liitus: Dec 2010
	
 Maine: 
1 
	
	
		Nokian ja Continental. 
See aasta proovin Nokian Hakkapeliitta R'e (lamell), kuna palju on maantee sõitu. Niipalju kui vahel lund oli, siis pidamine oli hea. 
Samas ka veeretakustus väike (B klass), suverehvidega võrredles kütusekulu väiksem. 205 55 R16 on mõõt. 
Mõtlesin ka igasugu muid asju aga kardan, et pärast ei jõua end talvel ära kiruda    
	
	
	
		
	Postitused: 725 
	Teemad: 11 
	Liitus: Jan 2007
	
 Maine: 
1 
	
		
		
		20-12-2013, 09:58 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2013, 10:00 PM  ja muutjaks oli taaviw126.)
	
	 
		Michelin x-ice lamell võta. Taastatatud rehvid unustage ära... lendavad ribadeks lambist
	 
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
 
	
	
	
		
	Postitused: 393 
	Teemad: 42 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
3 
	
	
		 (18-12-2013, 11:11 AM)nostromo Kirjutas:  Testivõitja ja ühtlasi jää peal kiiruse maailmarekordi omanik Nokian Hakkapeliitta 8 Sa mõtled selle rekordi all ikka kurvi läbimis kiirust ehk mööda ringi jääl ?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
9 
	
		
		
		21-12-2013, 02:18 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2013, 02:22 PM  ja muutjaks oli nostromo.)
	
	 
		Ei sirge peal 335 , 713 km/h
 
 
 
 Hakkapeliitta 7 rekord 260.06 km/h
 
 
 
 Olen kõikidele oma autodele uued viimase mudeli Hakkapeliittad ostnud-odavaim elukindlustus.
 
	
	
	
		
	Postitused: 397 
	Teemad: 20 
	Liitus: Dec 2010
	
 Maine: 
1 
	
	
		 (21-12-2013, 02:18 PM)nostromo Kirjutas:  Ei sirge peal 335 , 713 km/h Nüüd läks vist lappama   
Videos oli maximum average speed  336,511 km/h ekh mikimaa elanikele 209,098 mph.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 391 
	Teemad: 37 
	Liitus: Jul 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		Ise soovitaks kah hakka 7-et kuna 8-ksa on juba titte piik ja asfaldil üpris libe.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 2 
	Teemad: 1 
	Liitus: Feb 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Mul all  Yokohama Ice Guard. http://www.rehvid365.ee/et/rehvid/naastr...-55r16-94t  Olen väga rahul nendega. Teatavasti laseb ka Honda oma teatud mudelid tehasest välja Yokohama rehvidega. 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 2,479 
	Teemad: 126 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
12 
	
	
		 (21-12-2013, 10:25 PM)kaspar Kirjutas:  Ise soovitaks kah hakka 7-et kuna 8-ksa on juba titte piik ja asfaldil üpris libe. 
Iga KORRALIK naelrehv on asfaldil libe, muidugi kui mõni Nm/kW on. 
Praeguse ilmga oleksin ise ka kahe käega lamelli poolt    
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
 
	
	
	
		
	Postitused: 391 
	Teemad: 37 
	Liitus: Jul 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (30-12-2013, 12:51 AM)Rolz Kirjutas:   (21-12-2013, 10:25 PM)kaspar Kirjutas:  Ise soovitaks kah hakka 7-et kuna 8-ksa on juba titte piik ja asfaldil üpris libe. Iga KORRALIK naelrehv on asfaldil libe, muidugi kui mõni Nm/kW on.
 Praeguse ilmga oleksin ise ka kahe käega lamelli poolt
  
Jah nael on tõesti asfaldil libedam kui lamell või suverehv (M+S). Aga hakka 8 on mõeldud ainult jääle või lumele. Olen sõitnud mazda 3 ga kus olid need hakka 8 all ja ei saa jätta kohe kuidagi mainimatta ,et need rehvid ol asfaldil väga libedad rääkimatta mürast. Hakka 7 on kah müra rikkas rehv aga sobib asfaldile rohkem kui hakka 8. Loomulikult on hakka 8 väga hea rehv kuid liiga palju on kaalutletud selle rehvi arendamisel jääle ja lumele. Kui müra ole oluline siis väga hea hinna ja kaliteedi suhtega on goodyeari ice artic/ dunlop ice... (sisuliselt üks sama rehv)
	 |