07-02-2013, 06:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2013, 06:42 PM ja muutjaks oli DimitiS.)
Veel niipalju selgituseks, et veepumba küljes olev ventilaator töötab korralikult.
Jahutusvedelikku ei kulu, tase püsib.
Kummaline ongi see, et kuumeneb just maanteesõidul. Peaks ju olema vastupidi - maanteel on kiirus suurem ja jahutab radiaatorit paremini, ning linnaliikluses, kus pole kiirusi, peaks just rohkem kuumenema. Aga on täpselt vastupidi.
Ning kui mootor on kuum, siis radika alumine lõdvik ei ole tuline, vaid täiesti leige või selline külmapoolne. See tähendab, et radiaator saab jahutamisega ilusti hakkama.
Kuidas kontrollida kas veeringlus on piisav? Või lihtsam kohe veepump maha võtta kontrolliks?
Jahutusvedelikku ei kulu, tase püsib.
Kummaline ongi see, et kuumeneb just maanteesõidul. Peaks ju olema vastupidi - maanteel on kiirus suurem ja jahutab radiaatorit paremini, ning linnaliikluses, kus pole kiirusi, peaks just rohkem kuumenema. Aga on täpselt vastupidi.
Ning kui mootor on kuum, siis radika alumine lõdvik ei ole tuline, vaid täiesti leige või selline külmapoolne. See tähendab, et radiaator saab jahutamisega ilusti hakkama.
Kuidas kontrollida kas veeringlus on piisav? Või lihtsam kohe veepump maha võtta kontrolliks?