02-02-2013, 07:53 PM
Mitte paha pärast, aga kui AMG`d ostes on küsimuseks hooldus- ja remondikulud, siis vast head nahka ei saa. Eks nad ole vähemalt 2x kallimad standardmudelist. Samas, kui juppe vahetatase siis, kui enam edasi sõita ei saa(ehk hooldust ei teha), siis pole vahet.
Mitte, et auto pidevalt laguneks, aga kui miskit läheb, siis 4-8k remondiarve ei tohiks morjendada.
Osta on odav, ülalpidamine on ikka kulukam. Nagu enamuse premium klassi autode puhul. Nt alla 3k kuupalga(neto) puhul pole nagu mõtet selliseid vaadata.
Lihtsalt minu arvamus kogemuste põhjal. On ka erandeid ja teisi lahendusi.
Hea auto on korras auto, vahet pole, mis hinnaklassis.
Aga edu ja ootame puhastverd AMG`d, ehkkki tegemist mitte päris klassikalise AMG`ga, vaid naftakaga, mis on tegelikult väga haruldane, sest rohkem AMG diisleid vist polegi?
Mitte, et auto pidevalt laguneks, aga kui miskit läheb, siis 4-8k remondiarve ei tohiks morjendada.
Osta on odav, ülalpidamine on ikka kulukam. Nagu enamuse premium klassi autode puhul. Nt alla 3k kuupalga(neto) puhul pole nagu mõtet selliseid vaadata.
Lihtsalt minu arvamus kogemuste põhjal. On ka erandeid ja teisi lahendusi.
Hea auto on korras auto, vahet pole, mis hinnaklassis.
Aga edu ja ootame puhastverd AMG`d, ehkkki tegemist mitte päris klassikalise AMG`ga, vaid naftakaga, mis on tegelikult väga haruldane, sest rohkem AMG diisleid vist polegi?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering