K: 2004a c30 cdi amg - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: K: 2004a c30 cdi amg (/showthread.php?tid=30324) |
K: 2004a c30 cdi amg - uunp - 02-02-2013 Tervist! Mõlgutan siis mõtteid vaikselt sellise auto suunas. Ahvatleb see, et see on ikkagi amg ja kütusekulu suhteliselt väike, tundub igapäeva sõidukiks suhteliselt hea pill. Täpsemalt vaatan universaali ja automaat kastiga 2004a. masinat.(uuema armatuuriga) Nüüd peas tekkinud küsimus, kas see auto üldse vastupidav on? Või mida peaks vaatama kui seda autot ostma minna? Mis täpsemalt AMG sellele c klassile juurde pani? Üldiselt kõik huvitab, mis puutub auto vastupidavusse ja hoolduskuludesse. Samuti kuidas see automaat kast vastu peab ja kas 240k sõitnud autot osta on mõtet? googlest ei osanud leida üldse mitte mingit infot vastupidavuse või testitud kasutatud auto kohta.. Tänan ette juba inimesi kes viitsivad aidata, vb siis on varsti Eestis üks diisel amg juures! RE: K: 2004a c30 cdi amg - 2015c - 02-02-2013 http://www.auto24.ee/used/1089484 see? RE: K: 2004a c30 cdi amg - uunp - 02-02-2013 Mitte eestist, vaatan välismaalt ja uuema salongiga juba. Kui kellegil on kogemusi kes omanud või remontinud siis andke aga teada kuidas oli. RE: K: 2004a c30 cdi amg - hents99 - 02-02-2013 Mitte paha pärast, aga kui AMG`d ostes on küsimuseks hooldus- ja remondikulud, siis vast head nahka ei saa. Eks nad ole vähemalt 2x kallimad standardmudelist. Samas, kui juppe vahetatase siis, kui enam edasi sõita ei saa(ehk hooldust ei teha), siis pole vahet. Mitte, et auto pidevalt laguneks, aga kui miskit läheb, siis 4-8k remondiarve ei tohiks morjendada. Osta on odav, ülalpidamine on ikka kulukam. Nagu enamuse premium klassi autode puhul. Nt alla 3k kuupalga(neto) puhul pole nagu mõtet selliseid vaadata. Lihtsalt minu arvamus kogemuste põhjal. On ka erandeid ja teisi lahendusi. Hea auto on korras auto, vahet pole, mis hinnaklassis. Aga edu ja ootame puhastverd AMG`d, ehkkki tegemist mitte päris klassikalise AMG`ga, vaid naftakaga, mis on tegelikult väga haruldane, sest rohkem AMG diisleid vist polegi? RE: K: 2004a c30 cdi amg - python - 02-02-2013 Kas üldse toodeti c30 amg w203 facelifti(uuema armatuuriga)? Remont on nagu ikka iga vana auto remont. RE: K: 2004a c30 cdi amg - wdb240 - 03-02-2013 Väga haruldane on uuema sisuga masin, siiski on neid toodetud. Paaril masinal on läinud turbo, kuid see ongi see, mis annab autole tõesti väga mettsikult magusa mineku. Kaitsta ennast sellest ei saa kuidagi. Kui läheb, siis läheb ja tuleb remontida. Korralikud õlid ja filtrid ,siis võiks ju üldiselt kesta. RE: K: 2004a c30 cdi amg - S14 - 15-04-2013 Muidu päris muhe aparaat, aga eks mõned jupid ikka päris huvitava hinnaga on küll(nt õhufilter 50+€, kütusefilter 182€ jne). RE: K: 2004a c30 cdi amg - uunp - 08-07-2013 Ma küll ei tea kust kasutaja S14 neid hindasi võttis, aga tundub et esindusest. Mina leian et kütusefilter mann või bosch ca. 15eur, olenevalt palju keegi alla saab. Samuti teised filtrid suht samas hinnajärgus nagu iga tavaline filter. Ma ei tea kas tecdoc eksib või milles probleem, et hinnad nii erinevad. Ja samuti ei usu, et 3k netosissetulekut vaja sellise auto hooldamiseks. Muidugi kui kohe pihustid ja turbo alla ei anna. RE: K: 2004a c30 cdi amg - kaupo51 - 08-07-2013 Vaatasin huvi pärast järele, filtrid ei ole tõesti märkimisväärselt kallimad kui tavalisel autol. Kütusefilter umbes 20-25 €, olenevalt tootjast. Seega see 182 € on laest võetud. RE: K: 2004a c30 cdi amg - S14 - 15-07-2013 Ma ei tea, kas omate sellist isendit ja neid nö odavaid juppe külge olete proovinud, aga enamik katalooge pakub kahjuks valesid juppe. Vähemalt sobivat õhufiltrit ja kütusefiltrit nii soetada võimalik pole. RE: K: 2004a c30 cdi amg - R129 - 16-07-2013 Mercedese varuosa kataloog näitab järgmist: Õhufilter A6120940004 Kütusefilter A6120920101 asendub A6120920201 Mõlema detaili kohta ütleb Mann-online Catalog: No equivalent Boschi kataloog näitab ainult õli ja siseruumi filtreid. 612 ees näitab, et detailid kuuluvad 612 mootorile, ehk AMG diislile - loe maksavad oluliselt rohkem ja on ilmselt ainult originaalis võimalik saada. Võimalik, et nennde asemel saab ka veel teisi detaile külge pookida, aga see tähendaks ju ... |