23-01-2013, 09:50 AM
(22-01-2013, 12:45 AM)thalenfrei Kirjutas:(21-01-2013, 08:16 PM)kentq Kirjutas:(21-01-2013, 08:12 PM)thalenfrei Kirjutas:(21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab
amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.
Miks nad ei peaks teadma kuidas patja vahetada? Vahetavad neid mitu 1 päeva jooksul.
amserv teeb kõike ja ei oska midagi - minu kokkupuuted selle firmaga on seda näidanud. Samas ei loodaksi ju firmalt mis remondib nii paljusid eri marke.
Padja paigaldamisel peab padja nurk õige jääma. Kuna amserv remondib riisiveskisid ja sõidupinke ei ole neil kindlasti mercedese andmebaase. Jah padja võib igaüks kuskil prisma parklas ka tungrauaga ära vahetada ja võibolla jääb kestma ka aga kui nurk vale ei kesta see nii kaua kui peaks ja siis kirud et nää Mercedes-Benz on sitt auto alles vahetasin padja ära juba puruks.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29384
Ma väga ei kujuta ette, olles seda asja mitu korda kokku-lahti võtnud, et kust see paigaldusel nurgaga eksimise koht tuleb? Üleval on tift, mis hoiab kindlas ja ettenähtud kohas, alumine ots justkui samamoodi poldi-mutriga fikseeritud. Ei olnud seal mälujärgi ovaalset ava ka kuskil.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi