23-01-2013, 09:28 AM
Õhulugejaga mootor.
(Lugeja fotol vasakul - sisselaskes)
Ma pigem kahtlustan kondentsi tekkimist ja jäätumist.
Suvel seda käivitamise ja pöörete probleemi ei esine.
Vaid talvel suure külmaga.
Kas seda Drosselit kuidagi soojustada ei anna või kuidagi seda
plastikkatet. Kahtlustan, et ninast puhub niipalju külma peale.
Vaja see külm õhk mööda juhtida.
H
(Lugeja fotol vasakul - sisselaskes)
Ma pigem kahtlustan kondentsi tekkimist ja jäätumist.
Suvel seda käivitamise ja pöörete probleemi ei esine.
Vaid talvel suure külmaga.
Kas seda Drosselit kuidagi soojustada ei anna või kuidagi seda
plastikkatet. Kahtlustan, et ninast puhub niipalju külma peale.
Vaja see külm õhk mööda juhtida.
H
(22-01-2013, 09:56 PM)wdb240 Kirjutas: Drosselklappi peaks püüdma uuesti ära õpetada. Ei tea kas teistega saab, aga originaal testriga kindlasti tehtav. Kui ära ei õpi, siis ilmselt viga drosselklapi kulunud asendiandurites. Veel tüüpviga PMS juhtplokiga mootoritel aju sees olevas MAP anduris. Läheb kondentsi täis ja ei anna mootori ajule korraliku koormussignaali. Viga siis tehasepoolt valesti paigaldatud vaakumvooliku asukohas sisselaske kolektori küljes.
HMS mootoritel seda viga pole.
PMS= Ilma õhululumõõtjata toitesüsteem.
HMS= Õhukulumõõtjaga toitesüsteem.