22-01-2013, 11:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2013, 11:16 PM ja muutjaks oli Erkkin.)
Tere. Probleem minu 86.a 190 2.0 53kw liikuriga
Nii probleem selline et kui mootor töötab ja salongi ventilaator on välja lylitatud siis temperatuur tõuseb 80 kraadini, aga kui lylitada järgi salongi ventilaator siis hakkab kohe temperatuur langema ja kukub sinna kuskil 40-50 kraadi peale(enamvähem soojas garaasis ja kohapeal)
nende kylmadega tekkis see probleem et ei läinud enam soojaks mootor ja panin papi jupi ette radikale siis sai maantee peal nii umbes 70 kaadi kätte ja kui seisma jäid jahtus jälle maha.
Proovisin siis ennist nimetatud garaasis järgi et mis pull on et nii teeb ja avastasin et radikas läheb ainult ylevalt kuumaks ja see alumine voolim mis radikasse jookseb see jääb pm kylmaks ja viimaste kylmadega mul vennad tõmbasid seda isikut käima ja oli löönud auru pahvaka kapoti alt välja vahetult enne vist kui käima läks. Janyyd avastasin ka et tosool on suhteliselt selline must kuigi nädal tagasi oli täitsa selline rohekas-sinine.
Milles võib viga olla?? Veepump? Ja miks võib olla ma arvan et see mis tosoolile teise tooni andis et siis õli tosooli sees kuid õli iseenesest on puhas!
Oskab keegi nõu anda?!
Nii probleem selline et kui mootor töötab ja salongi ventilaator on välja lylitatud siis temperatuur tõuseb 80 kraadini, aga kui lylitada järgi salongi ventilaator siis hakkab kohe temperatuur langema ja kukub sinna kuskil 40-50 kraadi peale(enamvähem soojas garaasis ja kohapeal)
nende kylmadega tekkis see probleem et ei läinud enam soojaks mootor ja panin papi jupi ette radikale siis sai maantee peal nii umbes 70 kaadi kätte ja kui seisma jäid jahtus jälle maha.
Proovisin siis ennist nimetatud garaasis järgi et mis pull on et nii teeb ja avastasin et radikas läheb ainult ylevalt kuumaks ja see alumine voolim mis radikasse jookseb see jääb pm kylmaks ja viimaste kylmadega mul vennad tõmbasid seda isikut käima ja oli löönud auru pahvaka kapoti alt välja vahetult enne vist kui käima läks. Janyyd avastasin ka et tosool on suhteliselt selline must kuigi nädal tagasi oli täitsa selline rohekas-sinine.
Milles võib viga olla?? Veepump? Ja miks võib olla ma arvan et see mis tosoolile teise tooni andis et siis õli tosooli sees kuid õli iseenesest on puhas!
Oskab keegi nõu anda?!