21-01-2013, 10:07 AM
Oma kogemuste najal tunnistan, et 2,2 CDI on tõesti ökonoomne ja seda eelkõige seetõttu, et küte kulub mitte mootori kuumutamiseks vaid veoks. Esmalt soovitan üle vaadata termostaadi. Minul oli ostes termostaat juba väsinud ja viie aastase kasutamise järel tuli samuti asendada. (maksab alla 100 EUR) Webasto (lisasoojendi) kiirendab mootori üleskütmist ja alla -15C juures lülitub, vähemalt minul, 90km/h sõidukiiruse juures ka aeg ajalt tööle kuna mootori temperatuur langeb alla 70C. Seda siiski vaid heade teeolude korral. Eks see näitab, et mootor suudab masinat suhteliselt kergelt vedada. Pihustitega probleeme pole esinenud aga lasin samuti 60 000 järel pihustite alumised seibid asendada uutega.
Kõik diislid tahavad pihustite pikaajaliseks tööks õiget töötemperatuuri, seetõttu ei sobi diislid lühikesteks otsteks kus mootor ei soojene ülesse.
Kõik diislid tahavad pihustite pikaajaliseks tööks õiget töötemperatuuri, seetõttu ei sobi diislid lühikesteks otsteks kus mootor ei soojene ülesse.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.