CDI Mootor - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: CDI Mootor (/showthread.php?tid=30169) |
CDI Mootor - Zimmer - 20-01-2013 Kuulnud et see pidi väga probleeme asi olema , aga kust mujalt küsida kui Mb foorumist , probleemid pihustitega , talvel ei lähe soojaks nii hästi ja jahtub kiirelt ka maha kas on see nii ? mis siis veel head ja halba sel on Mercedes-Benz E 220 Avantgarde 2.2 CDI 92kW 1998a automaat RE: CDI Mootor - kentq - 20-01-2013 Talvel läheb soojaks siis kui webasto töötab. Kui töötab all mõtlen et saab ka salongi soojaks ning mootori soojaks. Olen ise sellist isendit omanud. Webasto ei töödanud. Kümema ilmaga kui -15 vahetasin autot, aga soojema ilmaga pold probleemi. CDI-d pole põhjust karta. Mootor üldiselt kestab. Pihustiteid pole vaja ka karta. Osad on pihusti seibe profülaktilises mõttes vahetanud. Mina seda ei teinud, vahetasin siis kui sutsuma hakkas. Seda on auto kõrval kohe kuulda. Võtad 2 võtit ja vahetad ära, maks 10 minuti töö. Mulle see auto meeldis, tõmme oli juba tühikäigust peaaegu sama mis ka 4000 korral. Linnas oli hea sõita. On ka suhteliselt ökonoomne. RE: CDI Mootor - laf1247 - 20-01-2013 probleemne see nüüd küll ei ole, lihtsalt kõigel on omad plussid ja miinused Pihustitega on probleeme kõikidel diislitel, kas siis suure läbisõidu või halva kütuse pärast, see ei ole nüüd küll põhjus miks mitte CDI mootoriga masinat osta. CDI pihustid ei ole ka eriti kallid enam. Soojaks ei lähe hästi väiksema kubatuuriga CDI mootorid, ehk siis 2.0 ja 2.2, need lihtsalt ei põleta nii palju kütust kui vanemad diislid, mis hetkega soojaks lähevad, ehk on ökonoomsed Suvine keskmine kulu on mul jäänud 105 KW mootoriga kuskil 6.5-7.2, talvel on keskmine 8-8.5, samas talvel on 95% ainult linnasõidud. Pihustiseibe peaks jah vahetama iga 60000km tagant, pole väga probleem, 4 seibi ja poldid kokku umbes 10-15 EUR. RE: CDI Mootor - taadu - 21-01-2013 Oma kogemuste najal tunnistan, et 2,2 CDI on tõesti ökonoomne ja seda eelkõige seetõttu, et küte kulub mitte mootori kuumutamiseks vaid veoks. Esmalt soovitan üle vaadata termostaadi. Minul oli ostes termostaat juba väsinud ja viie aastase kasutamise järel tuli samuti asendada. (maksab alla 100 EUR) Webasto (lisasoojendi) kiirendab mootori üleskütmist ja alla -15C juures lülitub, vähemalt minul, 90km/h sõidukiiruse juures ka aeg ajalt tööle kuna mootori temperatuur langeb alla 70C. Seda siiski vaid heade teeolude korral. Eks see näitab, et mootor suudab masinat suhteliselt kergelt vedada. Pihustitega probleeme pole esinenud aga lasin samuti 60 000 järel pihustite alumised seibid asendada uutega. Kõik diislid tahavad pihustite pikaajaliseks tööks õiget töötemperatuuri, seetõttu ei sobi diislid lühikesteks otsteks kus mootor ei soojene ülesse. RE: CDI Mootor - siim - 15-12-2013 Ei hakka uut teemat tegema. http://www.auto24.ee/used/1508780 Vot selline vahva auto müügis, on kellegil mingit head infot konkreetse auto kohta. Ise olen tlnas ja telefoni teel oskan mina ka valetada. Siim RE: CDI Mootor - ville - 16-12-2013 (15-12-2013, 11:09 PM)siim Kirjutas: Ei hakka uut teemat tegema. Esiteks on see auto takso ja läbisõit...... Jah, see pole kindlasti õige. RE: CDI Mootor - siim - 16-12-2013 (16-12-2013, 12:08 AM)ville Kirjutas:Selge.(15-12-2013, 11:09 PM)siim Kirjutas: Ei hakka uut teemat tegema. Lükkan Tartu reisi edasi. RE: CDI Mootor - arturmalcik - 16-12-2013 (15-12-2013, 11:09 PM)siim Kirjutas: Ei hakka uut teemat tegema. t a k s o ja punkt ! RE: CDI Mootor - arts24h - 16-12-2013 Lihtsalt huvipärast küsin mille järgi aru saite et taksoga tegu? RE: CDI Mootor - ville - 16-12-2013 (16-12-2013, 11:33 PM)arts24h Kirjutas: Lihtsalt huvipärast küsin mille järgi aru saite et taksoga tegu? Sisu järgi. RE: CDI Mootor - Rein - 16-09-2016 Kuidas sisust aru saada seda, klapp lastekad taga, või ees konsoolis 2 "panipaika"? Raadio all? RE: CDI Mootor - tommyboy - 16-09-2016 Nahkistmed on takso omad, sellepärast haisebki kaugele takso järgi. Võta netist mõne muu 210 kerega nahksisuga isendi pildid lahti ja võrdle kuidas istmetel õmblused kulgevad ja mis "mustri" nad moodustavad. Siis näed ise ka selle vahe ära... Sellel isendil tehase taksosisu, Saksamaal selliste istmetega ainult taksod. 2,2 CDI on tõesti ökonoomne ja jõudu on piisavalt- odava raha eest saad palju head autot, rooste teeb ainult liiga. |