20-01-2013, 09:07 PM
probleemne see nüüd küll ei ole, lihtsalt kõigel on omad plussid ja miinused
Pihustitega on probleeme kõikidel diislitel, kas siis suure läbisõidu või halva kütuse pärast, see ei ole nüüd küll põhjus miks mitte CDI mootoriga masinat osta. CDI pihustid ei ole ka eriti kallid enam.
Soojaks ei lähe hästi väiksema kubatuuriga CDI mootorid, ehk siis 2.0 ja 2.2, need lihtsalt ei põleta nii palju kütust kui vanemad diislid, mis hetkega soojaks lähevad, ehk on ökonoomsed
Suvine keskmine kulu on mul jäänud 105 KW mootoriga kuskil 6.5-7.2, talvel on keskmine 8-8.5, samas talvel on 95% ainult linnasõidud.
Pihustiseibe peaks jah vahetama iga 60000km tagant, pole väga probleem, 4 seibi ja poldid kokku umbes 10-15 EUR.
Pihustitega on probleeme kõikidel diislitel, kas siis suure läbisõidu või halva kütuse pärast, see ei ole nüüd küll põhjus miks mitte CDI mootoriga masinat osta. CDI pihustid ei ole ka eriti kallid enam.
Soojaks ei lähe hästi väiksema kubatuuriga CDI mootorid, ehk siis 2.0 ja 2.2, need lihtsalt ei põleta nii palju kütust kui vanemad diislid, mis hetkega soojaks lähevad, ehk on ökonoomsed
Suvine keskmine kulu on mul jäänud 105 KW mootoriga kuskil 6.5-7.2, talvel on keskmine 8-8.5, samas talvel on 95% ainult linnasõidud.
Pihustiseibe peaks jah vahetama iga 60000km tagant, pole väga probleem, 4 seibi ja poldid kokku umbes 10-15 EUR.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020