20-01-2013, 08:21 PM
Nii vahepeal siis nii palju, et pump on peal.. radikad on peal. Radika alumine tala muidugi oli avantgardluse kõver.. Peksin ilusti sirgeks. Radikal olid alt igasugused kummipuksid ammu läinud, meisterdasin sinna uued.. Kogu radikate ja nina kooslus on nüüd ilusti täiuslik ning miski ei logise ega nagise kusagilt.
Kuna kondi ventikate rihm oli läbi ning ainult mootoriga vent käis ringi, siis uus rihm. Arvasin et peale käib ta pingutiga, kuid hoopis käib nagu jalgrattakett.
Tuled on maha kistud ning lahti lammutatud ja pärast pestud.. Lammutamine oli muidugi paras porr ja loodab et kokku läheb kergemini.. Eelkõige siis selle silikoon/liimi pärast, millega klaasid kinni olid. Seest olid klaasid korralikult mustad.. nii et kõik arvasin, et mul on toonitud tuled. Sähh sulle!, ei olnud midagi toonitud. Pilt siis mustadest tuledest veel:
Nüüd edasi siis jäi kogu moos selle **** salongi soojenduse julla taha kinni. Eelkõige sellepärast, et kõigepealt murdus mul üks kruvi ära ja ma ei saanud seda välja.. Sellega aitas üks hea tuttav ja puurpink. Ok.. nüüd üks kruvi ikkagi puudu.. otsisin end garaazis segaseks.. leidsin midagi mis sobis.. Kuid nüüd tuleb välja et kaks kruvi oli puudu.. Njh.. Õnneks peab tunnistama, et ta tõmbas ennast nii pingule, et ühte kruvi polegi vaja.. Ja siis tuleb välja, et see kruvi mille abil ma uut otsisin, oli riiuli peal.. Njh.. Igatahes sain ta ilusti kinni..
Uus probleem.. Split mis peaks kogu moosi kinni hoidma, on ühelt poolt kadunud.. Ja mäletan, et vist eelmine kord kukkus midagi kliima-ajude taha.. Kõige lollim koht, kuhu mingeid väikeseid asju pillata.. Nii, 2 tundi koogin seal magnetiga.. ei tule midagi välja.. Loobun! Ja hakkan uut tegema.. Leidsin midagi, kuid mitte päris see ja ei hoia eriti hästi midagi kinni:
Lihvin ja peksan teda paremaks.. Käi oli asendatud asi ning pärast jäi tulemus päris hea:
Ja lõpuks oli tulemus nagu tehase omal:
Ja kokku ta saingi.. midagi ei leki ning mõlemalt poolt tõmbab ilusti salongi tulikuumaks.. Supper! Mulle sobib!
JA SIIIIIIS! ***************** TULEB VÄLJA, ET SEE TEINE SPLIT VEDELES AUTO KÕRVAL TERVE AEG!!! 4 TUNDI, PM. RAISKU!
15 liitrit tosooli sai ostetud ning umbes 10-11 läks sisse. Natukene võttis aega, et mootor end soojaks lasi ja kogu tosool ilusti paika loksuks, kuid lõpptulemus oli päris hea ning hoiab momendil 50-60 kraadi kohapeal stabiilselt. Enne oli 80.. Kuid salong soe ja veel rekordajaga läks soojaks.. Seega ma ei näe negatiivseid pooli sellel asjal.
Auto sõitsin ilusti soojaks majade vahel ning tunne on päris positiivne. Eks ta nüüd siis jääb garaazi ukse vahetust ootama ja pampri tagasi monteerimist..
Pamprit ma muidugi enne ei hakka tagasi panema, kui kogu valgustus on eest korda saanud.
Kuna kondi ventikate rihm oli läbi ning ainult mootoriga vent käis ringi, siis uus rihm. Arvasin et peale käib ta pingutiga, kuid hoopis käib nagu jalgrattakett.
Tuled on maha kistud ning lahti lammutatud ja pärast pestud.. Lammutamine oli muidugi paras porr ja loodab et kokku läheb kergemini.. Eelkõige siis selle silikoon/liimi pärast, millega klaasid kinni olid. Seest olid klaasid korralikult mustad.. nii et kõik arvasin, et mul on toonitud tuled. Sähh sulle!, ei olnud midagi toonitud. Pilt siis mustadest tuledest veel:
Nüüd edasi siis jäi kogu moos selle **** salongi soojenduse julla taha kinni. Eelkõige sellepärast, et kõigepealt murdus mul üks kruvi ära ja ma ei saanud seda välja.. Sellega aitas üks hea tuttav ja puurpink. Ok.. nüüd üks kruvi ikkagi puudu.. otsisin end garaazis segaseks.. leidsin midagi mis sobis.. Kuid nüüd tuleb välja et kaks kruvi oli puudu.. Njh.. Õnneks peab tunnistama, et ta tõmbas ennast nii pingule, et ühte kruvi polegi vaja.. Ja siis tuleb välja, et see kruvi mille abil ma uut otsisin, oli riiuli peal.. Njh.. Igatahes sain ta ilusti kinni..
Uus probleem.. Split mis peaks kogu moosi kinni hoidma, on ühelt poolt kadunud.. Ja mäletan, et vist eelmine kord kukkus midagi kliima-ajude taha.. Kõige lollim koht, kuhu mingeid väikeseid asju pillata.. Nii, 2 tundi koogin seal magnetiga.. ei tule midagi välja.. Loobun! Ja hakkan uut tegema.. Leidsin midagi, kuid mitte päris see ja ei hoia eriti hästi midagi kinni:
Lihvin ja peksan teda paremaks.. Käi oli asendatud asi ning pärast jäi tulemus päris hea:
Ja lõpuks oli tulemus nagu tehase omal:
Ja kokku ta saingi.. midagi ei leki ning mõlemalt poolt tõmbab ilusti salongi tulikuumaks.. Supper! Mulle sobib!
JA SIIIIIIS! ***************** TULEB VÄLJA, ET SEE TEINE SPLIT VEDELES AUTO KÕRVAL TERVE AEG!!! 4 TUNDI, PM. RAISKU!
15 liitrit tosooli sai ostetud ning umbes 10-11 läks sisse. Natukene võttis aega, et mootor end soojaks lasi ja kogu tosool ilusti paika loksuks, kuid lõpptulemus oli päris hea ning hoiab momendil 50-60 kraadi kohapeal stabiilselt. Enne oli 80.. Kuid salong soe ja veel rekordajaga läks soojaks.. Seega ma ei näe negatiivseid pooli sellel asjal.
Auto sõitsin ilusti soojaks majade vahel ning tunne on päris positiivne. Eks ta nüüd siis jääb garaazi ukse vahetust ootama ja pampri tagasi monteerimist..
Pamprit ma muidugi enne ei hakka tagasi panema, kui kogu valgustus on eest korda saanud.