15-01-2013, 10:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2013, 10:50 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(15-01-2013, 09:36 AM)kodutu Kirjutas: ...
Kunagi vist sillastendi külastada vaja.
Tea, kas maksab... Äkki saabki korda Netis arvata on ju huvitavam...
Mis Sul seal paigast, selgitab lahkamine auto all. Kui rool kisub, on emb-kumb ratas paigast.
Ujumist võivad põhjustada mõlemad otsad ja sellest ei pruugi sõiteski aru saada, kumb parajasti nöögib.
MB kasutab sel (nagu ka teistel uuematel) mudelitel mitmikhoobvedrustust taga, mille põhihädaks on hulga pukside olemasolu. Pool milli siit, veerand teisest ja nii see loks tekib. Nelikroolimine, eriti ebakorrapärane selline, on aga saatanast.
Ujus meie säästukaski, kuigi ühtegi loksuvat puksi ei olnud. Ka sillastend oli hea. Aga peale kõikide pukside (lasin vahetada hoovakomplekti) vahetust ei tundnud autot enam äragi - jooksis kindlalt...
(15-01-2013, 10:47 AM)V@hh Kirjutas: Kokkujooks ja külgkalle tahab reguleerimist, ehk kui endal kogemust pole - sillastend.
Kui nii lihtsat asja tullakse foorumist küsima, siis vist ei ole seda kogemust. Töö on ju lihtne, kuid vajab täpsust ja elelentaarse geomeetria tundmist. Ning nööriloodi ja joonlauaga ikka päris aegavõttev protseduur...
Koduste vahenditega ikka järeljooksu (mis samuti võib paigast olla) paika ei pane.