![]() |
w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale. (/showthread.php?tid=30091) |
w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale. - kodutu - 14-01-2013 Ennem oli roolis lõtk ja sai vahetatud roolikarp lootes, et sellega see asi paraneb aga ei. Rool on kerge ning lõtku pole kuid maanteel ujub kus kole, rooliotsad on ka vahetatud. Tegemist on 88.a w124 200D manuaal. RE: w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale. - Werewolf - 14-01-2013 Vii spetsialisti juurde, kes esi ja tagasillas kõik üle vaatax. Ujumine võib täitsa vabalt olla ka tingitud mõnest kulunud puxist tagasillas kui ees kõik korras. Ka rehvi kuju ja laius mängib rolli, laiemad ja/või kandilisemad rehvid ujuvad rohkem kui kitsamad ja/või ümarama servaga rehvid. Kas rattalaagrid on korras ja loksuvabad? See et üxki rattalaager ei unda, ei tähenda veel, et mõnes neist loksu polex ja ta peale keeramist ei vajax. RE: w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale. - Muhulane - 14-01-2013 Minu massin kippus ka "ujuma" aga peale rooliamordi vahetust kadus probleem ära. RE: w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale. - Kaltsyum - 14-01-2013 esi või tagaots ujub? tagasillas tekitavad seda reguleerimisvardad, omast kogemusest RE: w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale. - kodutu - 15-01-2013 Ujumine on see kõige väiksem asi aga see paremale poole kiskumine, see on jube, maanteel on seda väga hästi tunda, linnas nii aru ei saa. Kunagi vist sillastendi külastada vaja. RE: w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale. - V@hh - 15-01-2013 Kokkujooks ja külgkalle tahab reguleerimist, ehk kui endal kogemust pole - sillastend. RE: w124 200D ujub maanteel ning kisub paremale. - v6sa - 15-01-2013 (15-01-2013, 09:36 AM)kodutu Kirjutas: ... Tea, kas maksab... Äkki saabki korda ![]() Mis Sul seal paigast, selgitab lahkamine auto all. Kui rool kisub, on emb-kumb ratas paigast. Ujumist võivad põhjustada mõlemad otsad ja sellest ei pruugi sõiteski aru saada, kumb parajasti nöögib. MB kasutab sel (nagu ka teistel uuematel) mudelitel mitmikhoobvedrustust taga, mille põhihädaks on hulga pukside olemasolu. Pool milli siit, veerand teisest ja nii see loks tekib. Nelikroolimine, eriti ebakorrapärane selline, on aga saatanast. ![]() Ujus meie säästukaski, kuigi ühtegi loksuvat puksi ei olnud. Ka sillastend oli hea. Aga peale kõikide pukside (lasin vahetada hoovakomplekti) vahetust ei tundnud autot enam äragi - jooksis kindlalt... ![]() (15-01-2013, 10:47 AM)V@hh Kirjutas: Kokkujooks ja külgkalle tahab reguleerimist, ehk kui endal kogemust pole - sillastend. Kui nii lihtsat asja tullakse foorumist küsima, siis vist ei ole seda kogemust. Töö on ju lihtne, kuid vajab täpsust ja elelentaarse geomeetria tundmist. Ning nööriloodi ja joonlauaga ikka päris aegavõttev protseduur... ![]() Koduste vahenditega ikka järeljooksu (mis samuti võib paigast olla) paika ei pane. |