01-01-2013, 06:15 PM
Tänud Võsa, keegi peab ju nalja ka tegema
Iga kord, kui ma kasutan S211 nime, ei saa keegi aru tavaliselt. Seekord kirjutasin lihtsamini, aint vales kohas
Jah, küsimärk oligi tugilaagri taga, sest head nime ei leidnud. Ja sõnapaar "kummipadi" pole ka päris õige minuarust. Aga inglise keeles on ta "shim", kes tahab siis see saab ka aru.
Kere pool puudub pesa, see teebki asja lihtsaks. Seal on õhkvedru puhul valgest plastist tüübli-moodi "suunaja" ja pannes spiraalvedru, tuleb see "suunaja" vahetada spetsiaalse suurema musta "suunaja" vastu. Mõlemal juhul keerad sa selle käega kere küljes oleva kruvi küljest ära ja kogu moos. Siis see kummipadi, mis kinnitub kõvasti vedru külge, läheb omakorda keskavausega sinna musta "suunaja" sisse.
Ma ei teinud pilte vahetusest, sest kogu selle läga keskel (oli sula ilm) olin ma niigi läbimärg ja sitane. Kaamerat oleks patt olnud sinna keskkonda tarida.
Iga kord, kui ma kasutan S211 nime, ei saa keegi aru tavaliselt. Seekord kirjutasin lihtsamini, aint vales kohas
Jah, küsimärk oligi tugilaagri taga, sest head nime ei leidnud. Ja sõnapaar "kummipadi" pole ka päris õige minuarust. Aga inglise keeles on ta "shim", kes tahab siis see saab ka aru.
Kere pool puudub pesa, see teebki asja lihtsaks. Seal on õhkvedru puhul valgest plastist tüübli-moodi "suunaja" ja pannes spiraalvedru, tuleb see "suunaja" vahetada spetsiaalse suurema musta "suunaja" vastu. Mõlemal juhul keerad sa selle käega kere küljes oleva kruvi küljest ära ja kogu moos. Siis see kummipadi, mis kinnitub kõvasti vedru külge, läheb omakorda keskavausega sinna musta "suunaja" sisse.
Ma ei teinud pilte vahetusest, sest kogu selle läga keskel (oli sula ilm) olin ma niigi läbimärg ja sitane. Kaamerat oleks patt olnud sinna keskkonda tarida.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi