31-12-2012, 03:05 PM
(31-12-2012, 02:43 PM)v6sa Kirjutas:(31-12-2012, 02:29 PM)Dave88 Kirjutas: ...
Tänud tagasiside eest.
Saan täiesti aru et selline korduvate teemade jada võib tüütuks muutuda, kuid kui soovite, et mb klubi kasvaks siis tasuks uute tulijate vastu natukenegi sõbralikum olla, kohe alguses ei saa sotti siin nii lihtaslt kust ja kuidas mida otsida. vajab harjumist- sellise suhtumisega on raske liikmete hulka kasvata.
Ja mina MB-d ei kiru olen väga rahul ja väga meeldib mb- eriti just vanemad mudelid
Ja aitäh Sulle, nüüd tean et see on tühikäigurelee. jälle natukene mb suunal targem.
Seda üritangi tuvastada, et kust see kahjustus sinna sai- ise arvan, et viga on äravoolukanalites- et vana omanik polnud neid puhastanud ja ise ostsin selle aasta alguses- ning ei teadnud suurt midagi mb kohta. nüüd tean et kuskilt jooksevad kanalid- need said nüüd läbi puhutud survega ja kontrollitud- peaksid toimima- varem oli parem poolne salongi põrand nii ees kui taga läbimärg- nüüd enam pole. ilmselt oligi viga selles- ma loodan. täna sulaga saab näha kas läheb märjaks veel. praegu juba otsingud käivad uue tühikäigurelee tarvis. Jama on see, et vana jäi ühte lammarisse mis kolis ja muutis asukohta- ning nad on selle ära kaotanud. Nüüd ei teagi mis sinna täpselt sobib.
Lisaks kõigele tuleb pistiku ots ka ära vahetada- sest sealt küljest on klemmid relee sisse murdunud.
Uurisin, et seda peab vahetama nii, et uus pistiku juhe ei oleks vanast lühem pigem olgu pikem muidu võib hakata vigast peksma.
Endal plaanis auto täielikult taastada- ise sain ta suhteliselt heas korras kätte- w126- 260SE 118kw- manuaal kast- kohe alguses tegin veermikud ja taga difri korda. mootor ja käigukast on ka tihke ja korralik. Sisu ka väga korralik- juhi ise natukene kulunud ära vajunud pole- rool on samuti suhteliselt korralik, pole täiesti siledaks kulunud- seega arvan et läbisõit on ka kerimata hetkel on 296000 km ees.
Mõned väiksed iluvead ka. need kroom liistud nagu ikka
varsti plaanin siia oma loo selle auto kohta kirjutada.
Pole tänu väärt.
Teema tee ikka - neid "tavalisi" ongi liiga vähe.
Usumõõdikut ära usalda - seal paistev on vaid number... Kuid 126 peal esimesed pool miljonit pole tunda ja teised ei ole probleem.
Küll on Sul aga probleem, kui sa ei tea omale vajaliku karbi numbrit. Sest need võivad (kuid ei pruugi - ei tunne seda osa kuigi hästi) erineda modifikatsiooniti. Vale karbiga ei pruugi käia.
Pistiku riknemine on paha uudis - selle korrastamine on tülikas.
Loodetavasti oli vaid tihendileke liig kõrgest veetasemest. Kuid tõenäolisem on roosteauk(-gud) tulemüüris või lekkiv klaasitihend. Eks aeg (ja täpsem ülekuulamine) näitab. 126 on ka korrolooma lemmik.
Mis aga laienemisse puutub - meil ei ole vaja mitte palju uusi liikmeid, vaid asiseid inimesi klubi/foorumi liikmeteks. Minu arvates oleme üsna tolerantsed, kuna persesaatmist kohtab harva. Kuid tahtlikku lahmimist ja otsest pahatahtlikkust siin ei sallita...
Kui aga ise asine oled, võid paljude lugupidamise kiiresti ära teenida.
Otsingust b1 ei leidnud ühtegi teemat tühikäigurelee ja tulemüüri kohta.
Ei tea midagi selle tulemüüri kohta- kus see üldse asub ja kuidas selle korrasolekut kontrollida saab? kas peab väga palju lammutama või on mingi lihtsam võimalus?