31-12-2012, 02:29 PM
(31-12-2012, 02:09 PM)v6sa Kirjutas:(31-12-2012, 01:54 PM)Dave88 Kirjutas: ...
Sarnane probleem oli- kuskilt voolas vesi sisse otse kõrvalistuja jalge alla üle aju- või mis iganes see seal on-peaks reguleerima kütte ja õhu pealevoolu.- kuna oli niiskust saanud ja klemmid olid ära oksüdeerunud siis reguleeris nii kuidas ise heaks arvas ja auto hüppas ja lõpuks suri välja pidevalt. Algul arvasin, et co kruvi paigast ära, kuid tegelt oli viga ajus.
ja päris sõbralikud inimesed Teil siis foorumis ma vaatan! võtke vähe positiivsemalt siis on endal ka parem elada.
Sõbralikud? Üldiselt küll... Aga täpsed oleme ja täpsust ka nõuame.
Ning eks vähehaaval hakkab tüdimus tekkima sama juttu uuesti ja uuesti rääkida... Eriti nüüd, kus foorumis toimib peale algse otsingumootori ka kohandatud Otsing B1...
Nimetada tühikäigureleed ajuks on suurusehullustus.
Kust see niiskusekahjustus sinna sai? Tulemüür läbi mädanenud?
KE-Jet maksab kiiresti hooletule või rahatule omanikule kätte mittetöötamisega. Kahjuks (tõsi, diagnostiku õnneks - veaotsing lihtsustub) suudab isegi surmavalt haavatud pritse mootorit kuidagi töös hoida, võimaldades omanikul igal pool kiruda, kui sitt auto Mercedes-Benz ikka on.
Eriti teravalt ilmneb see esindusklassi autode puhul, kus kasutatud lahendused on kallid remontida.
Õnneks ei vaja Sa mitte täpselt selle auto tühikäigureleed, vaid lihtsalt sobiva koodiga karpi. Ning leiduda võib see pea kõigi sarnase motoga isendite juhtmestikust. Tuleb ainult otsida varuosanumbrite järgi.
Tänud tagasiside eest.
Saan täiesti aru et selline korduvate teemade jada võib tüütuks muutuda, kuid kui soovite, et mb klubi kasvaks siis tasuks uute tulijate vastu natukenegi sõbralikum olla, kohe alguses ei saa sotti siin nii lihtaslt kust ja kuidas mida otsida. vajab harjumist- sellise suhtumisega on raske liikmete hulka kasvata.
Ja mina MB-d ei kiru olen väga rahul ja väga meeldib mb- eriti just vanemad mudelid
Ja aitäh Sulle, nüüd tean et see on tühikäigurelee. jälle natukene mb suunal targem.
Seda üritangi tuvastada, et kust see kahjustus sinna sai- ise arvan, et viga on äravoolukanalites- et vana omanik polnud neid puhastanud ja ise ostsin selle aasta alguses- ning ei teadnud suurt midagi mb kohta. nüüd tean et kuskilt jooksevad kanalid- need said nüüd läbi puhutud survega ja kontrollitud- peaksid toimima- varem oli parem poolne salongi põrand nii ees kui taga läbimärg- nüüd enam pole. ilmselt oligi viga selles- ma loodan. täna sulaga saab näha kas läheb märjaks veel. praegu juba otsingud käivad uue tühikäigurelee tarvis. Jama on see, et vana jäi ühte lammarisse mis kolis ja muutis asukohta- ning nad on selle ära kaotanud. Nüüd ei teagi mis sinna täpselt sobib.
Lisaks kõigele tuleb pistiku ots ka ära vahetada- sest sealt küljest on klemmid relee sisse murdunud.
Uurisin, et seda peab vahetama nii, et uus pistiku juhe ei oleks vanast lühem pigem olgu pikem muidu võib hakata vigast peksma.
Endal plaanis auto täielikult taastada- ise sain ta suhteliselt heas korras kätte- w126- 260SE 118kw- manuaal kast- kohe alguses tegin veermikud ja taga difri korda. mootor ja käigukast on ka tihke ja korralik. Sisu ka väga korralik- juhi ise natukene kulunud ära vajunud pole- rool on samuti suhteliselt korralik, pole täiesti siledaks kulunud- seega arvan et läbisõit on ka kerimata hetkel on 296000 km ees.
Mõned väiksed iluvead ka. need kroom liistud nagu ikka
varsti plaanin siia oma loo selle auto kohta kirjutada.