31-12-2012, 02:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2012, 02:09 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(31-12-2012, 01:54 PM)Dave88 Kirjutas: ...
Sarnane probleem oli- kuskilt voolas vesi sisse otse kõrvalistuja jalge alla üle aju- või mis iganes see seal on-peaks reguleerima kütte ja õhu pealevoolu.- kuna oli niiskust saanud ja klemmid olid ära oksüdeerunud siis reguleeris nii kuidas ise heaks arvas ja auto hüppas ja lõpuks suri välja pidevalt. Algul arvasin, et co kruvi paigast ära, kuid tegelt oli viga ajus.
ja päris sõbralikud inimesed Teil siis foorumis ma vaatan! võtke vähe positiivsemalt siis on endal ka parem elada.
Sõbralikud? Üldiselt küll... Aga täpsed oleme ja täpsust ka nõuame.
Ning eks vähehaaval hakkab tüdimus tekkima sama juttu uuesti ja uuesti rääkida... Eriti nüüd, kus foorumis toimib peale algse otsingumootori ka kohandatud Otsing B1...
Nimetada tühikäigureleed ajuks on suurusehullustus.
Kust see niiskusekahjustus sinna sai? Tulemüür läbi mädanenud?
KE-Jet maksab kiiresti hooletule või rahatule omanikule kätte mittetöötamisega. Kahjuks (tõsi, diagnostiku õnneks - veaotsing lihtsustub) suudab isegi surmavalt haavatud pritse mootorit kuidagi töös hoida, võimaldades omanikul igal pool kiruda, kui sitt auto Mercedes-Benz ikka on.
Eriti teravalt ilmneb see esindusklassi autode puhul, kus kasutatud lahendused on kallid remontida.
Õnneks ei vaja Sa mitte täpselt selle auto tühikäigureleed, vaid lihtsalt sobiva koodiga karpi. Ning leiduda võib see pea kõigi sarnase motoga isendite juhtmestikust. Tuleb ainult otsida varuosanumbrite järgi.