31-12-2012, 11:41 AM
(30-12-2012, 11:19 PM)ICE_1 Kirjutas: Ma tegin just kuu aega tagasi oma avandil ära, millel samuti taga ainult padjad. Ja just sellel põhjusel, et 1 tuksis.
Ostsin lammarist sedaani õõtsad 35.- tk (avanti ei tehtud tagumise spiraaliga üldse). Õõtsadel vahetasin kohe välimised otsapuksid Lemförderi omadega.
Panin ka madaldusvedrud, sedaani omad kuna suvel peab pill madal olema
Silberist ostsin ülemised kõige paksemad (vist oli 19mm) tugilaagrid (?) ja plastist need juhtpuksid, mis ülemist otsa paigal hoiavad.
Õhtuga keerasin asjad külge, võtsin õhkvedrustuse kaitsme ära, mis eemaldas ka veateate. Ei mingit STAR´ga jamamist.
Juhitavuses muutusi pole, ehk on isegi nats pehmem sõita (avant on teatavasti raskem kui sedaan tagant).
Need, kes madaldus ei taha, on keerulisemas seisus. Sedaani tavavedruga või siis heavy duty vedrudega võiks kõrgus meie oludesse parem saada.
Eee - oled kindel, et Audi ümberehitus kvalifitseerub lahenduseks? Iseenesest huvitav fakt, et Silberist ka sellele tükke saab.
Mina ei tea ühtegi teist tootjat, kes kasutaks mudelitähisena sõna avant.
Miks peaks vedru peal olema tugilaager? Enamasti on vaid kummipadi...
Või käib kogu jutt siiski universaalkerega mersust elik S211?
Kas õhkvedru pesa raamis on keerdvedru padjale sobiv niisama või on vaja midagi ümber teha?