30-12-2012, 05:06 PM
(30-12-2012, 04:53 PM)mersumees10 Kirjutas: Vaevalt see kuidagi juhitavusele halvemini peaks mõjuma hakkab. Ning mugavus, ei tea mina, minu arust ei ole vahet kas on autol õhkvedrustus taga või tavaline vedrustus. Coilid oleks jah kas sama kallis kui padjad või veel kallimad, niiet see variant jääb ka ära. Kas vedrukausse ei müüda sellisele autole üles ja alla?
Juhitavusele oluliselt ei mõju. Või õigemini, juhitavus võib isegi paraneda praeguse tuksis olekuga võrreldes.
Ei ole see asendamine nii lihtne midagi. Kui terasvedru veel kuidagi kere ja õõtsa vahele topid, siis mida amordiga teed? Sama jätta ei saa, asendust ei ole. Sedaani oma on kümmekond senti pikem.
Aga kõike saab teha... Iseasi, kas on vaja veel ühest mersust klonksvaagenit keevitama hakata.
Kuna vahet ei ole
![Eusa_doh Eusa_doh](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_doh.gif)