26-12-2012, 05:57 PM
No ex mingid lõtkud on kõigil neil vanadel difritel. Minu omal, kui auto tõstuki peal seisab ja käega kardaani edasi tagasi pöörad on päris tuntav tühi maa kunix veovõlle keerama hakkab. Aga sõites siiski ei kolksu kui just kast väga järsult käiku ei vaheta (kiirendad korra, ja siis lased gaasi täitsa lahti ja vahetab väga järsult 2 pealt kolmandale ning tagant käib ilge kolakas läbi). Enamus aega lasen ma sõites käigu vahetuse hetkel gaasi veidi järgi, et kast sujuvamalt käiku vahetax, umbes nagu manuaalil, kui vajutad siduri alla ja lased korrax gaasi järgi, et mootori pöörded madalamale kukkuda jõuax.
Kuidas kast muidu käitub, vahetab sujuvalt käike, mitte liiga järsult? Sest kui kast vahetab väga järsult käike, siis avaldub see ka ülejäänud sõlmedes, kus lõtkud sees.
Kuidas kast muidu käitub, vahetab sujuvalt käike, mitte liiga järsult? Sest kui kast vahetab väga järsult käike, siis avaldub see ka ülejäänud sõlmedes, kus lõtkud sees.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!