26-12-2012, 05:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2012, 05:38 PM ja muutjaks oli itbilen.)
(26-12-2012, 05:32 PM)2015c Kirjutas: Undamine on pigem vaikne aga mind häirib.
Lähen ükspäev uuesti kanalile, vaatan-teen pilte. Sillatala puksi eluolu pole nii pingsalt vaatand. Diffris on värske õli.. max 15K sõitnud.
Automaadil on ju nii et kui näiteks D sisse paned siis juba mingi vedu taga- kolks..hoiad pidurit ja paned R- kolks.
(26-12-2012, 04:43 PM)Werewolf Kirjutas:(25-12-2012, 05:53 PM)2015c Kirjutas: Sõites tegi häält küll kui vedu taga, gaas maha võtta siis jäi vaikseks. Aga ma ei tea kas see on hammakatest või laagritest.
Kui kõva undamist see differ teeb? Kas nagu trolliga sõidax või pigem selline vaikne, mitte eriti häiriv undamine? Sest kui vaikne undamine, pole mõtet veel difrit vahetama hakata. Minu autol on differ juba viimased 7 aastat vaixelt unnanud ja pole tal häda midagi. Olen u 60 000 - 100 000 tagant õli vahetanud ja hullemax pole küll selle ajaga läinud.
Sellex, et kolks tekix peab metall vastu metalli lööma. Kõige tõenäolisemad kolksu allikad on igasugused puxid, kust kumm on seest otsa saanud ja puxi metallist siseosa käib kolksuga vastu välis osa (või käib detail, milles pux on, kuskile vastu, kuna pux läbi).
Küsin uuesti, kas tagasillatala puxid on uued (eesmised, kuna tagumistega tavaliselt ei juhtu midagi, aga kontrollida tasub neidki) ja kas difri kinnituspuxid on korras. Sest kui gaasi järsult lisades ja järeleandes kolks käib, on see suuremal osal juhtudest tingitud kulunud tagasillatala puxidest, kui tagasillatala järsku muutuvate jõudude mõjul vastu keret käib. Sellex, et difrist maantel sõites tuntav kolks läbi käix peax seal ikka midagi kapitaalselt mäda olema, kuna difris ju õli ka sees, mis summutab helisid.
Aga keegi targem, näitex Hents võix seda kommenteerida, kuna tema on difritega rohkem tegelenud ja oskab öelda, kas differ võib kolksu põhjustada.
Kardaan ja ristid korralikud ikka ? Tugilaager?
having trouble having fun...