23-12-2012, 06:47 PM
(23-12-2012, 06:42 PM)itbilen Kirjutas:No mina täna mõnnatasin. Vahetasin pihustibloki ära ja tegin uue seadistuse. Selgus et paigaldaja oli liiga rikka tabeli teinud ja automaatne seadistus oli palju lahjem. Timmisin seda nats oma vajadustele vastaval ja auto töötab väga kaunilt. Praegu teen prooviarvestust kas küttekulu paranes. Pealegi, miks bioetanooliga võimsus kasvab?(23-12-2012, 06:32 PM)Thompson Kirjutas:(23-12-2012, 04:16 PM)ktmduke Kirjutas: Hea mõte
Tegelt vist ei ole hea mõte... sul on nimelt KE jetronic pritse ja seega läheks sulle peale vist III põlvkonna pritse kus ei saa eriti midagi tweakida.
Parem kogu finantse, muretse üks 2.3 m111, 2.8 või 3.2 l mootor(iga auto). Rohkem kWsid (fun) ja PGM-FI. Sellisele saab panna oma ajuga 4 põlvkonna seadme, millel saab väga paljusid asju seadistada - peaks isegi ülelaadimist toetama (minu oma toetab)- erinevaid reziime teha jne... läpakas kätte ja mõnnatama.
EDIT: PMST saaksid ka selle mootori teha PGM-FIks, aga kas see ka ära tasuks.... ei tea.
Pole seal tegelt midagi m6nnatada..
Gaas on suht vana teema juba kui siis ikka juba bioetanooli (E85) poole vaadata. Erinevalt gaasiga kus v6imsus langeb bioetanooliga v6imsus t6useb, oluliselt.