19-12-2012, 10:46 PM
(25-02-2012, 02:49 AM)wdb240 Kirjutas: W210 sai ainult WEBASTOT, ainult EL. soojendust ja ka mõlemat kombineerituna. Olen näinud oma silmaga, kuidas nii WEBASTO KUI KA el Küttekeha peal on.See läheb teemast natuke mööda,aga mul on BMW 530 Webastoga vist sama jama. Termostaat on rikkis arvatvasti ja ahi on kogu aeg taga,käivituse hetkest kuni auto seismapanemiseni. Trassil on temperatuur vaevalt üle sinise,linnas sõites tõuseb ainult piitsa andes temp normaali juurde. Webasto pidi rakenduma juba siis,kui on välistemp alla +7 ja mootori töötemp alla 60kraadi Celsiust. Seega mootor töötab põhimõtteliselt külmarežiimis ja neelab kütust
W211 kerel üli haruldane, kui WEBASTO peal. Siis ka lüliti salongis käigukangi juures. Nendel kõigil on kliima kastis võimas el.radikas. Sealt see leige õhk ka tuleb. Loomulikult vajatakse selleks tugevalt elektrit mis tehakse kütusest. Kui su masinal veel termostaat ka tuksis ,siis sõidadki külma mootori reziimis ringi pidevalt ja raiskad topelt kütet.
Kui tahad oma masina tegelikku hetkelist küttekulu näha, siis nulli see näit sõidu ajal ära. Vaata mis siis keskmine näit on, kui masin sõidab. Ära unusta seda, et sinu masin mõõdab keskmist küttekulu KÄIVITUS HETKEST (L-100/km) kohta tunnis, mitte hetkelist küttekulu. Kui ta sul tiksub tühikäigul pikalt, siis masin ei liigu, aga kütust muutkui põletatakse. Sellepärast arvestataksegi, et kui nii edasi sõita kohapeal seistes ,siis kulub 100 km läbimiseks 45 L kütust. Rohkem ta lihtsalt ei suuda näidata.
Põhimõtteliselt saab ka 100L 100km peale ära raisata. Lased masinal järjest mitu päeva tühikäigul tiksuda ja siis sõidad ruttu viimase 7 liitriga 100 kilti maha.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..