19-12-2012, 12:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2012, 12:27 AM ja muutjaks oli ktmduke.)
(19-12-2012, 12:05 AM)Thompson Kirjutas:(10-12-2012, 03:21 PM)Werewolf Kirjutas: Stabika vardal pole häda midagi. Hoopis kere küljes olevad stabikavarda kinnitused lähevad aegajalt poolex. Neid võib keevitada või uued osta, aga aktiivsema sõidustiili juures lähevad nad mingi aja peale samamoodi poolex. Mina olen enda S124-jal neid 6 tükki vahetanud ja viimane kord sai kinni keevitatud ja tugevdus plaat peale. Ja siis läx keevituse kõrvalt poolex ja sai uuesti keevitatud.
Minul oli keegi keenjus pannud plastvooliku jupid stabika ja pukside vahele et jumalapärast mitte kulutada räiget pappi ja tunnikest uute pukside peale. Sõita niimoodi oli jumalast äge, iga tuulepuhang kiskus rooli ja rekkast möödasõit ajas käed higiseks.
Ühe stabikakinnituse olen ka mina oma kunagisel w124l keevitusega terveks teinud. Remonditöökojas hakati nutma et eieisaasedakeevitadaissandjumaleriteraseritraat jne... viisin oma töökohta, ajasin tungile, korjasin alt ära, keevitasin kokku ja toimis. Väike aga siin muidugi oli - meie põhiliseks materjaliks oli külmrullitud teras - meie traadid polnud mingi kõige odavam hiinakas ja gaas polnud teps mitte puhas süsihappegaas.
Peale seda sain edukalt teha "nordic flicki" niiet odavate nexeni rehvide kiunumine kõrvalasuva poe müüjaid alati võpatama pani.
Käisin ka ju hädaga peale et keevitataks . Ei saa ma aru mis töökoda see selline on kus klient avaldab soovi ja seda ei soovita teostada. Minul keevitati ja siiani peab õnneks
Loodan et 3.0 m103 pihustid sobivad m103 2.6le.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
FB: Mercedes-benz klubi MTA