18-12-2012, 08:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2012, 08:32 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Mootor ammu kokku pandud ja sõitnud tänaseks ~4kuud; ~18kkm. Käivitub alati kenasti, hommikuti gaasi ei anna ja ei ole seni ka vahele jätnud, keema ei lähe (korra käis 3h järjest kohapeal). Jõudu mootoril on, asfaldil kohapeal piduriga kinni hoides tõmbab väga kergelt mõlemad rattad ringi. On juhtunud, et märjal asfaldil, kus ka väiksed rööpad, foori alt lihtsalt vabastades piduri ja vajutades gaas põhja, läheb kohapealt kaapides minema. Korra proovisin ka kang asendis 2 ja sel juhul kaapis 70-neni - ühe rattaga. Liigub kenasti aga harjub ära ja vaikselt vaja ikka turbot
Väike nimekiri ka tehtud kulutustest et teised kes enda mootori remonti plaanivad teaksid mis miski maksab:
autoosad 64,52 kett IWIS
raunex 63,00 kaanetihend ELRING
autoosad 55,90 raamsaaled GLYCO
autoladu 50,22 kepsusaaled GLYCO
raunex 10,80 brake cleaner neli purki
statoil 10,00 E95
autoladu 8,01 karterikaane tihend
raunex 2,85 pihustiseibid
silber 12,91 väljalaske kolle tihendid (kaks) originaal
Mart Laru 120,00 Vända, kaane lihv, klapid lõikus
Väiksemaid asju nagu nipukad, o-rõngad, silikon ja kindlasti veel midagi ei hakka loendama.
Mootoril on eemaldatud EGR süsteem ning katalüsaator. Mingisugune probleem on kõrgsurvepumbaga. Soojast peast mootor kergelt nagu hüppaks peal, kõige paremini on tunda kui lihtsalt kohapeal seistes pidur vabastada, siis läheb justkui lok-lok kohalt ära ja sumpast ka veider hääl kuulda. On näha et eelmised "sepad" on plunseri pealseid o-rõngaid vahetanud, võimalik et seal on midagi vusserdatud- vedru pooleks vms.
Paar pilti ka õlipumbast, mis suures plaanis pärineb OM605-e pealt, vaid õlivõtu toru on 606-e oma. Seni toimib kenasti, alla 1.7 pole õlirõhk vajunud, tavaliselt näitab 1,9 (vahet pole kas töötab tühikäigul peale linna või maanteesõitu).
Mõnde pildid mootoriplokist, kus näha õlipihustid kolvide jahutamiseks jne, sisuliselt on nagu OM603 mootoriplokk kui välja arvata turbo õlituseks õli väljavõtu ja tagasivoolu ava puudumine.
Väike nimekiri ka tehtud kulutustest et teised kes enda mootori remonti plaanivad teaksid mis miski maksab:
autoosad 64,52 kett IWIS
raunex 63,00 kaanetihend ELRING
autoosad 55,90 raamsaaled GLYCO
autoladu 50,22 kepsusaaled GLYCO
raunex 10,80 brake cleaner neli purki
statoil 10,00 E95
autoladu 8,01 karterikaane tihend
raunex 2,85 pihustiseibid
silber 12,91 väljalaske kolle tihendid (kaks) originaal
Mart Laru 120,00 Vända, kaane lihv, klapid lõikus
Väiksemaid asju nagu nipukad, o-rõngad, silikon ja kindlasti veel midagi ei hakka loendama.
Mootoril on eemaldatud EGR süsteem ning katalüsaator. Mingisugune probleem on kõrgsurvepumbaga. Soojast peast mootor kergelt nagu hüppaks peal, kõige paremini on tunda kui lihtsalt kohapeal seistes pidur vabastada, siis läheb justkui lok-lok kohalt ära ja sumpast ka veider hääl kuulda. On näha et eelmised "sepad" on plunseri pealseid o-rõngaid vahetanud, võimalik et seal on midagi vusserdatud- vedru pooleks vms.
Paar pilti ka õlipumbast, mis suures plaanis pärineb OM605-e pealt, vaid õlivõtu toru on 606-e oma. Seni toimib kenasti, alla 1.7 pole õlirõhk vajunud, tavaliselt näitab 1,9 (vahet pole kas töötab tühikäigul peale linna või maanteesõitu).
Mõnde pildid mootoriplokist, kus näha õlipihustid kolvide jahutamiseks jne, sisuliselt on nagu OM603 mootoriplokk kui välja arvata turbo õlituseks õli väljavõtu ja tagasivoolu ava puudumine.