16-12-2012, 02:30 PM
Niisiis. Paraku on vahepeal palju juhtunud. Kõik mitte positiivne. Esimese lumega libisesin ühele rekkale väikese kõksu tiiba ning üksvahe hakkas veepump lekkima ning ventikas tõmbas koguaeg järgi..
Need vead teada, tellisin uue hüdrosiduri ning uue veepumba. Käisin ka viimaks Lesvenis ära, kus ilmnes, et 2 ja 6 pihusti on kutu.. ning kollektori-mehaanika on katki..? Igatahes, kuna aega vähe ja sõita vaja ja RAHA KA VÄHE, siis sõitsin nüüd mõnda aega enda Clioga.. Ja tegin muidugi sellega avarii. Nüüd siis tuli vajadus, hõbedast garaazis külastada ning peale hakata.
Kuna veepumbale ma ligi ei pääsenud ilma raikat eemaldamata, siis sai radikas ära võetud. Nii kui nii oli vaja vana tosool välja lasta, kuna kui veepump lekkis, siis ma suhteliselt valasin ükskõik mida sinna (ehk vett ja konsentraati.)
Radikas eriti kergelt ära ei tulnud, kuna tuleb välja, et minu autol on turbol ka oma radikas, mis on lahe..kuid kokkuvõttes oli kogu see kupatus omavahel võrdlemisi kinni kiilunud. Kondika radika ja tavalise radika vahelt leidsin ka väga palju põnevat...
Lõpuks tuli radikas ära ning avanes väga ebameeldiv pilt. Oleks tahtnud enne tööd mootoripesu teha, kuid sellise külmaga on seda võrdlemisi keeruline teha..
Hüdrosidurit oli päris raske maha saada, kuna kogu see tosool ja mootori-möga olid kõik väga libedaks teinud. Selle sai lahendatud Grease-Offiga + rihma-pingutist-kinni-hoides + kiire nõks kuuskandiga.
Ülejäänud tuli võrdlemisi lihtsalt ära..
Hüdrosidur oli pehmelt öelda LÄBI:
Uus veepump:
Kahjuks veel kokku ei taha panna, kuna kõik rullikud koos pingutiga kõrisevad seega tellin need ka uued, enne kokku panemist.
Vahetult enne garaazi viimist hakkas salongis soojus otsa saama ning vahest tuli ühelt poolt sooja ja vahest teiselt poolt. Indrek soovitas ...need jullad puhataks teha, kuid need tunduvad võrdlemisi puhtad ning ma ei teagi, et miks ta nii jamas siis kokkuvõttes. Ise teoriseerin, et kuna rõhk tõusis veepumba ja igasuguse tosooli-vee-segu pärast kõrgele.. äkki viskas vee üles ning lõi ülemise-koja lühisesse? Igatahes, mingit sooja tuli, kuid mitte kunagi mõlemalt poolt korraga ja pigem ütleks et tegemist oli leigege kui kuumaga..
Kellegil ideid või nõu anda oleks?
Ukse vahetus on veel ees. Ja vist pean tiivaga ka midagi ette võtma:S see kõks lõi tule ka veidi sisse ning tegi tule-kinnituse katki. Usun, et selle tule saan veel korda teha.. Mitte nagu 4maticu puhul, kus kinnitus oli katki ja ma ostsin lihtsalt uue tule
Need vead teada, tellisin uue hüdrosiduri ning uue veepumba. Käisin ka viimaks Lesvenis ära, kus ilmnes, et 2 ja 6 pihusti on kutu.. ning kollektori-mehaanika on katki..? Igatahes, kuna aega vähe ja sõita vaja ja RAHA KA VÄHE, siis sõitsin nüüd mõnda aega enda Clioga.. Ja tegin muidugi sellega avarii. Nüüd siis tuli vajadus, hõbedast garaazis külastada ning peale hakata.
Kuna veepumbale ma ligi ei pääsenud ilma raikat eemaldamata, siis sai radikas ära võetud. Nii kui nii oli vaja vana tosool välja lasta, kuna kui veepump lekkis, siis ma suhteliselt valasin ükskõik mida sinna (ehk vett ja konsentraati.)
Radikas eriti kergelt ära ei tulnud, kuna tuleb välja, et minu autol on turbol ka oma radikas, mis on lahe..kuid kokkuvõttes oli kogu see kupatus omavahel võrdlemisi kinni kiilunud. Kondika radika ja tavalise radika vahelt leidsin ka väga palju põnevat...
Lõpuks tuli radikas ära ning avanes väga ebameeldiv pilt. Oleks tahtnud enne tööd mootoripesu teha, kuid sellise külmaga on seda võrdlemisi keeruline teha..
Hüdrosidurit oli päris raske maha saada, kuna kogu see tosool ja mootori-möga olid kõik väga libedaks teinud. Selle sai lahendatud Grease-Offiga + rihma-pingutist-kinni-hoides + kiire nõks kuuskandiga.
Ülejäänud tuli võrdlemisi lihtsalt ära..
Hüdrosidur oli pehmelt öelda LÄBI:
Uus veepump:
Kahjuks veel kokku ei taha panna, kuna kõik rullikud koos pingutiga kõrisevad seega tellin need ka uued, enne kokku panemist.
Vahetult enne garaazi viimist hakkas salongis soojus otsa saama ning vahest tuli ühelt poolt sooja ja vahest teiselt poolt. Indrek soovitas ...need jullad puhataks teha, kuid need tunduvad võrdlemisi puhtad ning ma ei teagi, et miks ta nii jamas siis kokkuvõttes. Ise teoriseerin, et kuna rõhk tõusis veepumba ja igasuguse tosooli-vee-segu pärast kõrgele.. äkki viskas vee üles ning lõi ülemise-koja lühisesse? Igatahes, mingit sooja tuli, kuid mitte kunagi mõlemalt poolt korraga ja pigem ütleks et tegemist oli leigege kui kuumaga..
Kellegil ideid või nõu anda oleks?
Ukse vahetus on veel ees. Ja vist pean tiivaga ka midagi ette võtma:S see kõks lõi tule ka veidi sisse ning tegi tule-kinnituse katki. Usun, et selle tule saan veel korda teha.. Mitte nagu 4maticu puhul, kus kinnitus oli katki ja ma ostsin lihtsalt uue tule