04-12-2012, 10:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2012, 02:57 PM ja muutjaks oli kait.)
Üritasin kollet maha saada aga lisaõhupump jäi ette ja loobusin sellest mõttest ja ronisin auto alla ja lõikasin parema summuti, enne katti pooleks. Summuti välisküljelt oli näha et kus oli väiksemgi auguke, sealt ka korralikult õline.
Panin käima ja nüüd on siis seis selline, et parem silindririda tööötab vahelduva eduga. Et kui hakkad aeglaselt mootori pöördeid tõstma, siis vahepeal võtab mõneks sekundiks järgi parema rea ja siis jälle kaob ära. Otseseselt pöörete arvuga see seotud pole aga enamasti tuleb parem pool järgi 3 tuhande ja 4 vahel, isegi ühtlaselt hoides toimib selles vahemikus sagedamini. Samas võib ka jba 1500 ja edasi vahemikus järgi võtta. Suhteliselt kaootiline värk. Tühikäigul järgi ei võta. Järsult gaasi vajutades on enamasti parem rida ka toimimas ja pöördesse läheb ülikiirelt ja ühtlase käiguga.......enamasti.
Ja jamab ikka kogu parem pool korraga, nii et kui järgi võtab siis kohe pööre tõuseb korralikult. Umbes-täpselt nii, et kas kõik - või mitte midagi.
Igaks juhuks uurisin ka karteris olevat rõhku ja korgiga testides selgus, et seal on pigem vaakum kui rõhk, sest õlikork püsis nagu naelutatult.
Aga mis võiks seda parema poole mittetöötamist põhjustada? Üks on selge - kütet tuleb peale piisavalt (sellest ka see katt saba andis).
Aga miks toimub süttimine paremas reas ainult aegajalt?
Sai ka jagaja kaas maha krutitud. Nii rootor kui ka kaas tunduvad olema päris värsked ja minimaalsete põlemisjälgedega klemmidel.
Usun, et jamas ka probleemide alguses kogu parem pool. Mõtlen just seda kiirushoidjaga sõitmist(aegajalt viskas kiiruse ülesse->parem rida hakkas tööle ja mootori ebaühtlast tööd->ainult 6 silindrit toimisid. Samal ajal, kui paremat rida ainult uputas ja niimoodi see katt ära sulaski.
Süütepool??? Või süütemoodul?(Asi mille tööülessannetega 100% kursis pole) Või miskit kolmandat.......
Panin käima ja nüüd on siis seis selline, et parem silindririda tööötab vahelduva eduga. Et kui hakkad aeglaselt mootori pöördeid tõstma, siis vahepeal võtab mõneks sekundiks järgi parema rea ja siis jälle kaob ära. Otseseselt pöörete arvuga see seotud pole aga enamasti tuleb parem pool järgi 3 tuhande ja 4 vahel, isegi ühtlaselt hoides toimib selles vahemikus sagedamini. Samas võib ka jba 1500 ja edasi vahemikus järgi võtta. Suhteliselt kaootiline värk. Tühikäigul järgi ei võta. Järsult gaasi vajutades on enamasti parem rida ka toimimas ja pöördesse läheb ülikiirelt ja ühtlase käiguga.......enamasti.
Ja jamab ikka kogu parem pool korraga, nii et kui järgi võtab siis kohe pööre tõuseb korralikult. Umbes-täpselt nii, et kas kõik - või mitte midagi.
Igaks juhuks uurisin ka karteris olevat rõhku ja korgiga testides selgus, et seal on pigem vaakum kui rõhk, sest õlikork püsis nagu naelutatult.
Aga mis võiks seda parema poole mittetöötamist põhjustada? Üks on selge - kütet tuleb peale piisavalt (sellest ka see katt saba andis).
Aga miks toimub süttimine paremas reas ainult aegajalt?
Sai ka jagaja kaas maha krutitud. Nii rootor kui ka kaas tunduvad olema päris värsked ja minimaalsete põlemisjälgedega klemmidel.
Usun, et jamas ka probleemide alguses kogu parem pool. Mõtlen just seda kiirushoidjaga sõitmist(aegajalt viskas kiiruse ülesse->parem rida hakkas tööle ja mootori ebaühtlast tööd->ainult 6 silindrit toimisid. Samal ajal, kui paremat rida ainult uputas ja niimoodi see katt ära sulaski.
Süütepool??? Või süütemoodul?(Asi mille tööülessannetega 100% kursis pole) Või miskit kolmandat.......