03-12-2012, 02:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2012, 05:04 PM ja muutjaks oli kait.)
Nii....rõhud: 1. 12bar 2. 13bar 3. 13.5bar kõik on need silindrid kus on õli ja mis ei tööta.
Võrdluseks töötavates silindrites rõhud 10-11bar
rõhud on mõõdetud suhteliselt tühja akuga ning -3C kraadise mootori temperatuuriga.
Mis arvate?
Samuti sai pisut endoskoobiga uuritud 1 silindri seina ja ei paistnud seal mingeid kraapse, oli ilus hall pind. Aga no väga pikalt ei saanud uurida, väljas ju külm.
Kas on võimalik, et enne seisma jätmist ummistas parema kati ära ja nüüd kuidagi selle vasturõhu pärast satub õli silindrisse miskit moodi?
Järgmise asjana plaanis üks väljalaske kolledest lahti võtta....
Võrdluseks töötavates silindrites rõhud 10-11bar
rõhud on mõõdetud suhteliselt tühja akuga ning -3C kraadise mootori temperatuuriga.
Mis arvate?
Samuti sai pisut endoskoobiga uuritud 1 silindri seina ja ei paistnud seal mingeid kraapse, oli ilus hall pind. Aga no väga pikalt ei saanud uurida, väljas ju külm.
Kas on võimalik, et enne seisma jätmist ummistas parema kati ära ja nüüd kuidagi selle vasturõhu pärast satub õli silindrisse miskit moodi?
Järgmise asjana plaanis üks väljalaske kolledest lahti võtta....