02-12-2012, 07:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2012, 08:00 PM ja muutjaks oli kait.)
(02-12-2012, 07:47 PM)itbilen Kirjutas: Kas on kuidagi v6imalik et 6li satuks yhe poole sisselaskesse ? Muud loogilist seletust ei leia nagu. Vaata ennem sisselase yle ja järgmiseks t6mba klapikambril kaan maha.
Eks ta kipub nii minema....alle jääb ikkagi müstika - kõik 6 silindrit ja õli on seal ikka nii et 10 sek töötamist ja tilk on elektroodide vahel!
Paar tähelepanekut veel. Nimelt on hakanud lisaõhu pump probleemi tekkides töötmama hetkeliselt ja pausidega.....umbes nii, et 1-2 sek töötab ja siis 5-10 sek vait ja siis jälle 1-2 sek töötab jne. Kui soojaks läheb, siis jääb vait muidugi.
Siis veel see, et parema väljalaske kollektorist tundub nagu midagi sutsutaks ja paremast summuti torust tuleb oluliselt vähem auru ja õhku, kui vasakust - see on ka arusaadav, et ei aura, kui mootori 1 pool ei tööta. Mingil momendil tundub ka et õhukulumõõtjast jookseb vähem õhku paremale sisse.....käega katsudes.
Oletame, et üks katalüsaator on ära suland ja umbes......aga kust see õli nüüd niimoodi lahmab ikkagi??