26-11-2012, 03:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2012, 07:37 PM ja muutjaks oli kait.)
Üle 6 aasta olen taas ka ühe MB omanik
Seekordne auto on aastast 93, mudeli nimetusega 600SEL. Omanik olen olnud nädala ja senini on auto laitmatult toiminud. Täna hommikul hakkas jamama tühikäik - hüppas aegajalt üle 1000 p/m. Sõites käik ebaühtlane (liiga rikas segu), kiirusehoidikut kasutades otsustas mootor aegajalt, et oleks vaja kiirendada +10km ette antud kiirusele juurde ja siis jälle kohe tagasi.
Kütusekulu on laes, segu väga rikas - seda nii seieri kui ka summutist tuleva besiinilõhna tõttu.
Esimesena hakkasin kahtlustama õhukulumõõtjaid. Parema mõõtja lahti ühendamisel ja tagasi ühendamisel tekkisd mootori töös märgatavad muutused. Vasaku mõõtja pistiku eemaldamine-paigaldamine ei tekitanud mootori töös absoluutselt mitte mingisugust "emotsiooni".
Oletame siis, et õhukulumõõtja???(Kommentaarid teretulnud!)
Kuna auto on minu valduses olnud alles nädala, siis pole mul ka täpsemat infot juhtmestiku ja drosselite seisukorra ega ka remondiajaloo kohta.
Miljoneid mul pangakontol pole, külla aga on mul tahtmist ja viitsimist ning oskusi autode ning elektroonika kohapealt rohkem, kui keskmisel inimesel, seega ootaks ikkagi DIY vaimus remondisoovitusi
Seekordne auto on aastast 93, mudeli nimetusega 600SEL. Omanik olen olnud nädala ja senini on auto laitmatult toiminud. Täna hommikul hakkas jamama tühikäik - hüppas aegajalt üle 1000 p/m. Sõites käik ebaühtlane (liiga rikas segu), kiirusehoidikut kasutades otsustas mootor aegajalt, et oleks vaja kiirendada +10km ette antud kiirusele juurde ja siis jälle kohe tagasi.
Kütusekulu on laes, segu väga rikas - seda nii seieri kui ka summutist tuleva besiinilõhna tõttu.
Esimesena hakkasin kahtlustama õhukulumõõtjaid. Parema mõõtja lahti ühendamisel ja tagasi ühendamisel tekkisd mootori töös märgatavad muutused. Vasaku mõõtja pistiku eemaldamine-paigaldamine ei tekitanud mootori töös absoluutselt mitte mingisugust "emotsiooni".
Oletame siis, et õhukulumõõtja???(Kommentaarid teretulnud!)
Kuna auto on minu valduses olnud alles nädala, siis pole mul ka täpsemat infot juhtmestiku ja drosselite seisukorra ega ka remondiajaloo kohta.
Miljoneid mul pangakontol pole, külla aga on mul tahtmist ja viitsimist ning oskusi autode ning elektroonika kohapealt rohkem, kui keskmisel inimesel, seega ootaks ikkagi DIY vaimus remondisoovitusi