22-11-2012, 11:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2012, 11:43 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
BMW on E46 kerel(1998-2006) sigakitsas, ilma konksuta ei julgeks mina seda autot üldse vaadata, sest kõik, mis sisse ei mahu tuleb haagisele istutada. W203's on taga tunduvalt lõbusam(võrdlen universaalkerega mudeleid, teistega kogemused puuduvad).
Olenevalt nüüd mootorist, aga lahja mootoriga BMW'd hea varustusega on keeruline leida. C-klassi puhul on asi vähe lihtsam.
Sõiduomadused on ka muidugi erinevad, BMW on konkreetsem ja ma ütleks ka, et nõksu täpsema juhitavusega, kuid samas mulle isiklikult meeldib mugavus ja pehme sõit ning siinkohal minu võidupunktid järjekordselt MB'le.
Mootorite kohapealt, kui BMW mootor on korralikult hooldust saanud, siis on tegu üldiselt päris äkilise ja ökonoomse variandiga. BMW peaks pisut ökom olema, kui MB.
Nii palju, kui ise olen endale teist autot vaadanud, siis W203 facelift tundub olema praegusel hetkel selles hinnaklassis parim valik. W211 prefacelift on hinnaklassis, aga teadaolevad vead hirmutavad ja facelift on juba hinnaklassist väljas. Audidega väga kokkupuuteid pole olnud. Mootorid on ökomad, kui BMW'l ja MB'l. Tõenäoliselt võtaks ma endale mõne diisel-quattro ligi, aga kuna mulle selle hinnaklassi Audid ei meeldi(peale A8), siis kukuvad nad valikust välja.
Kui mingeid kindlaid kriteeriume peale automaatkasti pole ja vajad vaid lihtsalt töökindlust ja punktist A punkti B viimist, siis võta 2.0 bensukas Avensis ligi ja probleem peaks lahendatud olema.
Olenevalt nüüd mootorist, aga lahja mootoriga BMW'd hea varustusega on keeruline leida. C-klassi puhul on asi vähe lihtsam.
Sõiduomadused on ka muidugi erinevad, BMW on konkreetsem ja ma ütleks ka, et nõksu täpsema juhitavusega, kuid samas mulle isiklikult meeldib mugavus ja pehme sõit ning siinkohal minu võidupunktid järjekordselt MB'le.
Mootorite kohapealt, kui BMW mootor on korralikult hooldust saanud, siis on tegu üldiselt päris äkilise ja ökonoomse variandiga. BMW peaks pisut ökom olema, kui MB.
Nii palju, kui ise olen endale teist autot vaadanud, siis W203 facelift tundub olema praegusel hetkel selles hinnaklassis parim valik. W211 prefacelift on hinnaklassis, aga teadaolevad vead hirmutavad ja facelift on juba hinnaklassist väljas. Audidega väga kokkupuuteid pole olnud. Mootorid on ökomad, kui BMW'l ja MB'l. Tõenäoliselt võtaks ma endale mõne diisel-quattro ligi, aga kuna mulle selle hinnaklassi Audid ei meeldi(peale A8), siis kukuvad nad valikust välja.
Kui mingeid kindlaid kriteeriume peale automaatkasti pole ja vajad vaid lihtsalt töökindlust ja punktist A punkti B viimist, siis võta 2.0 bensukas Avensis ligi ja probleem peaks lahendatud olema.