16-11-2012, 07:10 PM
Ma nüüd teoretiseerin korra, sest ma pole hetkel veel enda masinal patja tagant ära võtnud, et näha täpset tööpõhimõtet (paari tunniga olen targem, sest just alustan oma autol eemaldamist)
Kui kompressor töötab aga mõlemad padjad ei täitu, võiks olla asi hoopis trassis. Kuna minu arusaama järgi on patjade peal klapid siis mis on tõenäosus, et mõlemad korraga feilivad. Eest kompressorist jookseb ainult üks trass tagasilla küljes olevasse kolmikusse, kus toimub jaotamine vasakule-paremale.
Teine variant võiks olla, et elektroonikavidin ei anna klappidele edasi käsku avaneda. Kuhu ta toodetava õhu surub, seda ma hetkel ei tea aga sellisel juhul ei tohiks rõhuandur lubada kompressoril üldse toimetama hakata. Seega ma kahtlustaks ikkagi trassi.
See on siis sellise airmaticu ülessehitus, kus ainult taga on õhkpadjad ja ees traditsioonilised keerdvedrud.
PS. Targemad saavad alati parandada.
Kui kompressor töötab aga mõlemad padjad ei täitu, võiks olla asi hoopis trassis. Kuna minu arusaama järgi on patjade peal klapid siis mis on tõenäosus, et mõlemad korraga feilivad. Eest kompressorist jookseb ainult üks trass tagasilla küljes olevasse kolmikusse, kus toimub jaotamine vasakule-paremale.
Teine variant võiks olla, et elektroonikavidin ei anna klappidele edasi käsku avaneda. Kuhu ta toodetava õhu surub, seda ma hetkel ei tea aga sellisel juhul ei tohiks rõhuandur lubada kompressoril üldse toimetama hakata. Seega ma kahtlustaks ikkagi trassi.
See on siis sellise airmaticu ülessehitus, kus ainult taga on õhkpadjad ja ees traditsioonilised keerdvedrud.
PS. Targemad saavad alati parandada.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi