14-11-2012, 11:57 AM
(13-11-2012, 10:45 PM)itbilen Kirjutas: Tere!TDS kõrgsurvepumba joaks on paar eritööriista olemas küll, kuid mõistusega lähenedes on võimalik ka ilma nendeta pumpa lahata ja õigesti kokku tagasi saada. Kui pump juba maha tuleb, siis pole mõtet enam pead vaevata, milline tihend tilgub ja milline mitte - kõik vahetusse ja järgmised 10.a hooletu.
Kysimus ei puuduta kyll MB-d aga ehk keegi targem oskab vastata. Autoks on 96a BMW 325 TDS ja k6rgsurvepump lekib päris hullusti.
On v6imalik tellida tihendite komplekt aga kui keeruline on seda vahetada. St. kas on vaja selleks mingeid eritööristu v6i stendi pärast?Oleks tänulik kui keegi oskab miskit tarka öelda.
Terv.
Eritööriistadest: Pumba hammasratta pealt kättesaamiseks on olemas spets tõmmits, mis hoiab ketihammasratast paigas ja lükkab pumba võlli välja. Kuid saab pumba maha ja tagasi ka ilma selleta. Järgmiseks, kui pumpa pole varem näpitud, on pumba kaane üks polt kolmnurkse peaga, kuid sellele leiab vast isegi kodugaraazist mingi asenduse.
Selleks, et hilisemast seadistamisest pääseda, peaks pumpa maha võttes märkima ära pumba nurga mootoriploki suhtes. Samas, kuna tegu on vana autoga ja ilmselt on ketid veidi veninud, siis ei teeks paha pumba nurk uuesti mõõtekellaga paika panna. Samuti on pumpa lahti võttes vaja ära märkida pumba kaane asend.
Üldiselt on TDS pumba kodus lahkamine täiesti tehtav ning kui otsida, siis leiab ka mõne täpsema juhendi internetist koos piltidega. Jõudu!