13-11-2012, 10:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2012, 10:27 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(12-11-2012, 10:23 PM)Nustu826 Kirjutas: Püssiga on kõige halvem variant üldse. Olen korduvalt vahetanud sellistel masinatel küünlaid, millel ei jää küünal mitte keermest kinni, vaid nn. tööd tegev osa paistetab jämedaks. St. et küünal tuleb kolmveerandi keerme jagu välja ja siis poob kinni. Oma lollusest keerasin ühe puruks ja tuli plokikaan maha võtta. Ülejäänutel olen leht või padrunvõtme ja roostesurmaga mängides küünlad ikka kätte saanud... ja tegu on veel töötavate küünaldega olnud.
Püssiga keerad selliseid, siis on 100% kindel kaane mahavõtmine.
90% jama jutt. Õige on see osa, mis räägib kinnijäämisest enamasti keermest mootori poole.
Püssi suurim eelis on tihe ja järsk löök. Ning reguleeritav pöördemoment - paned ikka peale <30 Nm (seda kestab küünal kenasti) ja muudkui käristad.
Sellist ei suuda anda ükski koputamine võtmele.
Kui riista ei tunne, siis loomulikult keerab loll jõud kõik pilbasteks. Püssil seda on.
Roostesrumast on kasu vaid paari mm ulatuses. Kaugemale see ei roni. Aga kinni paistetab paari cm kauguselt...
Üldiselt kindlat viisi ei ole. Kui, siis profülaktiline vahetus iga ~50 kkm järel.
Kui on kinni, tuleb unustada jõuvõtted ja hakata meelitama. See aga võtab aega.
Ning nagu alati - kiire on alguses. Peale lõhkumist on alati aega küll...