11-11-2012, 09:20 PM
(11-11-2012, 12:05 PM)ReinGSM Kirjutas: Filter vaheta ka ära. Kui see täitsa umbes hakkab vendi mootorit takistama, siis hakkab rohkem voolu kuluma, suurem koormus reostaadile jne
Või lööb siis ka kaitsme läbi kui filtrit peal pole?
Mootor ise on ikka igati korras? Harjasid küllalt jne? Käib vabalt ja kergelt ringi, kontaktid head, kollektor pole liigselt kulunud, niiet mingis asendis kontakti pole?
Ja kui asjades ise päris kindel pole, siis on olemas ettevõtteid, kes autoremondi ja elektriga tegelevad ning oskavad aidata.
Tänan!Kuid selles pole probleem.Ma panin kaitseme asemele pirni...Algul põles hästi eredalt..(öeldi mulle kui hereldalt põleb ,siis on lühis)..Vahetasin salongist , selle kobaka ära millest saab reguleerida sooja,külma,kiirust(Hetkel ei tule nimi meelde kuna pea nii sassis) Siis hakkas pirn kahes vahetuses tööle..Kord heledalt korda hõõgub( Kui pidi yhtlaselt hõõgub pidi korras olema ) Siis ühendasi reostaadi lahti...Ikka sama jama...Ja siis ühendasi salonigi soendusmootori ka lahti....Ikka sama jama....liigutasin armatuuri all juhtmed asju....aga ei midagi...On äkki kuskil mõni relee veel....On võimalik, et kaks eri voolu saavad kokku...Ja tekitavad lühise...Kui kaitset pole sees saab salongist panna mootori tööle( Kui süüde on väljas), et puhuks mootorist olevat sooja salongi....süüte sisse paned ja ei midagi...Paned 20a kaitsme tekib kaitsmesse sinine valgus natisk ja siis lööb läbi....Paned 25a hakkab isegi tööle...töötab nati ja lööb ikka välja.....On veel kellegil midagi head välja pakkuda...