04-11-2012, 03:45 PM
Mis vahet seal on kas suvel v6i talvel. V6i mis kliimas mis 6li. Saa aru et TAVALISELT ei minda 10 v6i 15W pealt lihtsalt yle 6livahetusega 0Wpeale. Suurendad lihtsalt remondi t6enäosust. Jutt on siis VANAST pajast. Uued autod,remonditud mootorid- loomulikult teine asi.
Tegu on siiski siin teemaalgatajale soovitustega mida teha. Eks see ole tema teada kui heas fyysilises korras ta mootor on ja mis sellega kaasneda v6ib. Muidugi v6ib ka pärast alati 6li peale kallata v6i lihtsalt korralikku akusse investeerida. Korralik tihe MBdiisel käivitub hea aku korral ka kuni -30kraadi kylma puhul probleemideta ka 15W-ga. Siis oleneb suuresti kytusest juba. Loomulikult keegi ei KEELA kasutada 0W-d.
Eks igayks teab ise oma mootori korrasoleku astet ja käitub vastavalt.
Tegu on siiski siin teemaalgatajale soovitustega mida teha. Eks see ole tema teada kui heas fyysilises korras ta mootor on ja mis sellega kaasneda v6ib. Muidugi v6ib ka pärast alati 6li peale kallata v6i lihtsalt korralikku akusse investeerida. Korralik tihe MBdiisel käivitub hea aku korral ka kuni -30kraadi kylma puhul probleemideta ka 15W-ga. Siis oleneb suuresti kytusest juba. Loomulikult keegi ei KEELA kasutada 0W-d.
Eks igayks teab ise oma mootori korrasoleku astet ja käitub vastavalt.