04-11-2012, 12:51 AM
(04-11-2012, 12:35 AM)Werewolf Kirjutas:(04-11-2012, 12:05 AM)itbilen Kirjutas: Kui suur on t6enäosus et ca 30 aastat vanal pajal on koguaeg regulaarselt 6li vahetatud? Eks maitse asi, igayks v6ib oma auto mootorisse panna mida tahab. Kasv6i teleturu libesteid. Iseasi kas see midagi paremaks teeb. Kui on kapremonditud mootor siis v6ib 0W olla.
Kogemusest olen nn korraliku serviseraamatuga "regulaarselt 6li vahetatud" mootorist leidnud nurgakesi milles ollus isegi koos met.puruga.
Kogemusest ka niipalju et sai vahetatud 2.6L mootorile 0W40 ja tulemuseks sain varsti rohkem kl6bisevad klapid ja tunduvalt märjema otsakaane.MB mootor on ka ettenähtud 6lidega igavene.
Nii et kui klapid klõbisema hakkavad ja otsakaan leemendab paneb hea omanik mootorisse paxema õli ja kui differ undama hakkab, paneb sinna saepuru? Ma loll mõtlesin alati, et hea omanik vahetab ülemääraselt kulunud detailid välja?
Vaata seal eelneval lingil olevat graafikut ja ütle mulle, et MB pole oma mootoritesse 0W40 õli ette näinud?
Mitte paksema 6li v6i saepuru aga tavaliselt jätkatakse sama kasutamist mida ennemgi.
Teema algataja kysis n6u mida kasutada.
P6hjenda miks 0W40 on sinu arvates ainu6ige lahendus.Esiteks on see kallim ja teiseks see vana mootorit enam uueks ei tee. V6i teeb?