31-10-2012, 09:40 PM
(31-10-2012, 06:15 PM)2015c Kirjutas:(31-10-2012, 09:55 AM)v6sa Kirjutas: Mihandne kaas? Varrel olev või mehhanismil olev?
Uuem või vanem mehhanism? Vanemal on varrel olev kate ühes tükis ja selles on luugiga suletud aken, millest saab teleskoopi määrida.
Uuemal peaks kogu kate lihtsalt tõmmates ära käima (seda määrimisluugikest ei ole).
Mispärast seda kangutad?
Välja käiva varre kaas, arvan et on kuiv kuna otse keset 'ekraani' on uimane. Samas mõned korrad ära pühib on erksam, natuke sain seal kaane vahelt õli sisse tilgutada siis oli veel reipam. Panin ka mootori juures olevale kruvile(suurem hammasratas ja kruvi/teo laadne asi) määret ja puksidele mis hoovastikus. Kui uuematel on plast kate siis mul vanem. 2 torxiga kruvi lahti ja edasi?
Kui lahti ei tule siis on tõenäoliselt veel üx kruvi kuskil peidus. Võimalik, et pead kogu süsteemi laiali lammutama, et sellele ligi pääseda. Olen korra selle kruvidega variandi lahti võtnud ja enam täpselt ei mäleta palju neid kruve seal oli, kuid tookord lammutasin ka kogu süsteemi laiali (hoovastik küljest ära) sest teisiti vist ei saanud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!