29-10-2012, 01:15 PM
Mehed, te jahute viskoosusest mis on ainult TILLUKE näitaja kogu asja juures. Mine võta MB 229.3 õli, see on VÄGA korralik mitte longlife õli Mercedese sertifikaadiga. Kui mootori ei ole just viimased 5 õlivahetust sõitnud õliga mille sertil puudub ACEA A4 norm (loe vana Kamazi õli), siis pole põhjust muretsemiseks, et korralike pesuomadustega mootoriõli kogu mustuse lahti peseks ja seetõttu asi õhtale jookseks.
Viskoosusest soovitan mitte üle 10 W minna, pigem ikka 5 W poole vaadata, eriti kui soov ka külma ilmaga mkootorit käivitada. Vilets 15W-40 õli on peale mõnda tuhandet kilomeetrit 15W-30 õli, sest kogu manuste park on välja auranud. Ja pole ime, et välba lõpuks on temast saanud 15W-20 õli. Seetõttu vanasti peale õlivahetust mootor nii vaikselt käiski.
See kas õli on täissünteetiline või pool sünteetiline ei määra pesuomadustelt mitte midagi. Enamus õlisid on rahvakeeli poolsünteetilised HC õlid mitte täissõnt PAO õlid. Õlist teevad õli suuremalt osalt ikka lisandid ja muidugi ka baasõli.
Viskoosusest soovitan mitte üle 10 W minna, pigem ikka 5 W poole vaadata, eriti kui soov ka külma ilmaga mkootorit käivitada. Vilets 15W-40 õli on peale mõnda tuhandet kilomeetrit 15W-30 õli, sest kogu manuste park on välja auranud. Ja pole ime, et välba lõpuks on temast saanud 15W-20 õli. Seetõttu vanasti peale õlivahetust mootor nii vaikselt käiski.
See kas õli on täissünteetiline või pool sünteetiline ei määra pesuomadustelt mitte midagi. Enamus õlisid on rahvakeeli poolsünteetilised HC õlid mitte täissõnt PAO õlid. Õlist teevad õli suuremalt osalt ikka lisandid ja muidugi ka baasõli.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858