29-10-2012, 11:13 AM
(29-10-2012, 10:46 AM)kentq Kirjutas:On ikka nii. Täpsem oleks ehk öelda, et mida suurem on teine number, seda ekstreemsemates tingimustes õli oma viskoossuse säilitab ehk(28-10-2012, 11:20 PM)ATLANT Kirjutas:(28-10-2012, 05:46 PM)kentq Kirjutas:Mis see lause peab tahendama?(28-10-2012, 10:41 AM)edgar1982 Kirjutas:(28-10-2012, 10:35 AM)kentq Kirjutas: Mida väiksem on esimene number seda vedelam on õli külmalt, mida suurem on teine number seda paksem on õli kuumalt.
Sellest tee valikud.
Muidugi võiks teada mis enne sees oli. Ei usu et nii vanale mootorile on mõistlik täissünteetilist õli panna, ju seal 10W -40 võiks olla.
Kui ei tea siis ära räägi jama, teine number näitab paksust töötemperatuuridel.
Kuidas palun?
Raske nv. vist olnud.
Kui sa nüüd uuesti mu postituse läbi loed on ikka veel midagi lisada?
Millist lauset sa mõtled?
Kes aru ei saanud siis seda ma oma esimeses postituses kirjutasingi, kuumalt on suurema numbriga õli paksem.
Parandage mind kui ma eksin, saavad teised ka targemaks.
10W50 on parem kui 10W40 on parem kui 10W30 ja ka hinnad sellega seoses erinevad (sama tootja sama seeria puhul muidugi)