27-10-2012, 02:42 PM
(27-10-2012, 01:18 PM)wdb240 Kirjutas: ....
neid pole võimalik muud moodi käivitustakistust luua, kui IMMO kütuse-kraanplokiga. Viimane siis saab käivitus loa võtme tuvastus plokilt ja võimaldab seljuhul kütusel kõrgsurve pumpa jõuda. Immo ploki paigaldusel on tõesti vaja auto kere number testriga sisse kirjutada ja lammutusest ei saa neid võtta. Lisaks käib ta pumba külge spetsiaalse ühekirtselt keeratava turva poldiga.
Kas IMMOplokk takistab siis vaid kütuse jõudmist ettandepumbast KSP sisendisse? Või on ikak otsapidi pumba sees olevas hoovastikus ka kinni?
Ma saan aru, et vastus sellele ei ole ehk turvaline, kuid vahest siiski harid huvilisi...
(27-10-2012, 01:18 PM)wdb240 Kirjutas: Sinu autol on aga selle koha peal LISA SURETUSKLAPP, mis ei ole mitte immo klapp ja mis on lihtsalt paari TORX kruviga kõrgsurve pumba küljes. 90% juhtudel hakkab lekkima klapi ja kõrgsurve pumba vaheline O rõngas. A0219977548 telli uus ja vaheta hirmu tundmata ära. 10min. töö
Milleks topeltklapp? Või tehaksegi teemaks oleval mootoril kogu tapmine selle kaudu, kütusekogust latilt nulli keeramata?