10-10-2012, 06:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2012, 06:33 PM ja muutjaks oli itimees8.)
(10-10-2012, 02:08 PM)v6sa Kirjutas:(10-10-2012, 01:59 PM)itimees8 Kirjutas: ...Ei maksa eeldada et kõik kes küsida julgevad, ei oma aimu tööpõhimõttest. Pole just elu esimene diisel.
...
Aga millegipärast ei kirjutanud sa olulist infot: et pihustid on stenditud (kas surved ikka on OK?) ja mootor tundub (muhhahaaa ) tihe.
Pritsehetk on kontrollitud? Mootori märgid on üleüldse paigas?
Kui tunned diiselmootoreid, miks ei ole sa siis teinud ära kanistritesti? Välistad koheselt kõik toru- ja paagiprobleemid.
Jah, tunnistan, ei pannud kirja kõike mis tehtud.
Sellegipoolest Eesti energiasse helistades ei soovitata ka esimese asjana Ohmi seaduse õppimist.
Igaljuhul on tekkinud mõtteainet tänu siinsele diskusioonile.
Plastfilter on olemas, skeemilt paistab et juba tehase poolt. Filtrite eemaldamisse suhtun eelarvamustega.
Suurimad tänud kaasamõtlejatele.