10-10-2012, 01:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2012, 02:00 PM ja muutjaks oli itimees8.)
(10-10-2012, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Alusta diiselmootori tööpõhimõtte selgekstegemisest.
Pihustiotsad? Pritsehetk? Mootori tihedus? Hõre ja hooldamata mootor ei hakka paremini käima, kui KSP reguleering peeti keerata.
Tagasilöögiklappi tehasest ei paigaldatud. Küll on aga petsialitsid neid paigaldanud oma käpardlikkuse peitmiseks või omaniku ihnsuse märgiks.
Umbes võib olla ka paagis olev sõel.
Etteandetorustik peab mõlemas suunas läbi käima!
Ei maksa eeldada et kõik kes küsida julgevad, ei oma aimu tööpõhimõttest. Pole just elu esimene diisel.
Pihustid käinud stendis, pihustavad ilusti.
Kompresiooni kül mõõtnud pole, kuid ei kahtlustaks seda absoluutselt. -30 kraadi käivitumiseks probleemi ei valmista, kohviveski kombel ringi ei käi, mootori pidurdus on mehine.
Good point on paagisõel. eelfiltri juurest paaki õhku puhuda ei õnnestunud. Kütusetorustik on originaal, mingeid isearetuslikke vigureid vahel pole.
(10-10-2012, 10:18 AM)stihl Kirjutas: Kui mulle tuleks keegi sellise murega, siis ma alustaks lihtsast katsest: kas seda autot on võimalik vabakäiguga/seisupidur maas sileda maa peal (plaatpõrand on parim) ainult pöialt kasutades edasi veerema lükata...?Pidurid üle käidud, üks laagritest vahetatud, vabajooks normaalne. Eile läks starter loojakarja. Suutsin üksi käimalükata.
190 on väike ja kerge auto.
Kui see pool korras, alles siis sukelduks mootorisse...
Mis ma sellega tahan öelda, on see, et kui pidurid peal ja sillad kõverad, siis see 55kw ei hakkagi teda erksamalt liigutama, tuuni palju tahad.
(10-10-2012, 11:07 AM)hannes_s Kirjutas: Vot ei taha seda uskuda, mitu pooret millist kruvi keerasid. Napitud pumbaga om601 kiirendab gramm paremini kui om602 millel originaal seades pump.
Keerasin full load kruvi ja tühikäigu kruvi alustuseks 3 pööret. Panin filtrijala tagasi ja käigupealt ümbernurga siis hakkasin tagasi keerama kuni tahm normis. kokku umbes 2,5 pööret võrreldes algseisuga. Huvipärast sai proovitud ka teiselepoole, tulemuseks see et gaasipedaal ei tõstnud ühtegi pööret enam.
Hetkel ainus pääsetee tundubki see paagisõel. Tunda on et küttenäljas on see mootor. Kõik muu tundub olevat juba üle vaadatud.
Õhtul proovin starteri harjad ära vahetada, siis hakkab ehk tõde selguma.
Tänud neile kes vastata viitsisid.
(10-10-2012, 01:59 PM)itimees8 Kirjutas:(10-10-2012, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Alusta diiselmootori tööpõhimõtte selgekstegemisest.
Pihustiotsad? Pritsehetk? Mootori tihedus? Hõre ja hooldamata mootor ei hakka paremini käima, kui KSP reguleering peeti keerata.
Tagasilöögiklappi tehasest ei paigaldatud. Küll on aga petsialitsid neid paigaldanud oma käpardlikkuse peitmiseks või omaniku ihnsuse märgiks.
Umbes võib olla ka paagis olev sõel.
Etteandetorustik peab mõlemas suunas läbi käima!
Ei maksa eeldada et kõik kes küsida julgevad, ei oma aimu tööpõhimõttest. Pole just elu esimene diisel.
Pihustid käinud stendis, pihustavad ilusti.
Kompresiooni kül mõõtnud pole, kuid ei kahtlustaks seda absoluutselt. -30 kraadi käivitumiseks probleemi ei valmista, kohviveski kombel ringi ei käi, mootori pidurdus on mehine.
Good point on paagisõel. eelfiltri juurest paaki õhku puhuda ei õnnestunud. Kütusetorustik on originaal, mingeid isearetuslikke vigureid vahel pole.
(10-10-2012, 10:18 AM)stihl Kirjutas: Kui mulle tuleks keegi sellise murega, siis ma alustaks lihtsast katsest: kas seda autot on võimalik vabakäiguga/seisupidur maas sileda maa peal (plaatpõrand on parim) ainult pöialt kasutades edasi veerema lükata...?Pidurid üle käidud, üks laagritest vahetatud, vabajooks normaalne. Eile läks starter loojakarja. Suutsin üksi käimalükata.
190 on väike ja kerge auto.
Kui see pool korras, alles siis sukelduks mootorisse...
Mis ma sellega tahan öelda, on see, et kui pidurid peal ja sillad kõverad, siis see 55kw ei hakkagi teda erksamalt liigutama, tuuni palju tahad.
(10-10-2012, 11:07 AM)hannes_s Kirjutas: Vot ei taha seda uskuda, mitu pooret millist kruvi keerasid. Napitud pumbaga om601 kiirendab gramm paremini kui om602 millel originaal seades pump.
Keerasin full load kruvi ja tühikäigu kruvi alustuseks 3 pööret. Panin filtrijala tagasi ja käigupealt ümbernurga siis hakkasin tagasi keerama kuni tahm normis. kokku umbes 2,5 pööret võrreldes algseisuga. Huvipärast sai proovitud ka teiselepoole, tulemuseks see et gaasipedaal ei tõstnud ühtegi pööret enam.
Hetkel ainus pääsetee tundubki see paagisõel. Tunda on et küttenäljas on see mootor. Kõik muu tundub olevat juba üle vaadatud.
Õhtul proovin starteri harjad ära vahetada, siis hakkab ehk tõde selguma.
Tänud neile kes vastata viitsisid.