10-10-2012, 09:58 AM
(10-10-2012, 12:52 AM)itimees8 Kirjutas: Nii. proovisin kogust tõsta.
Põhimõtteliselt ei andnud see erilist tulemust.
Ei ootagi et 53kw nüüd kruvi keerates kolmekordistuks kuid ei usu kaa et saksa insenerid tegid auto millega peadki maantepeal 90km/h saavutamiseks ja selle hoidmiseks gaasipedaali stabiilselt põhjas hoidma.
Ainus mis muutus on käivitumine. Enne oli vähe pikemalt kedrata vaja.
Kust võiks veel viga otsida?
Küttekoguse reguleerimist proovitud.
Peenfilter ja eelfilter käivad ilusti läbi.
paagis vaakumit kaa pole.
Kas paagis on kütuse tagasivoolu takistav klapp? Eelfiltri juurest torust paaki õhu puhumine ei tundunud õnnestuvat.
Alusta diiselmootori tööpõhimõtte selgekstegemisest.
Pihustiotsad? Pritsehetk? Mootori tihedus? Hõre ja hooldamata mootor ei hakka paremini käima, kui KSP reguleering peeti keerata.
Tagasilöögiklappi tehasest ei paigaldatud. Küll on aga petsialitsid neid paigaldanud oma käpardlikkuse peitmiseks või omaniku ihnsuse märgiks.
Umbes võib olla ka paagis olev sõel.
Etteandetorustik peab mõlemas suunas läbi käima!