08-10-2012, 05:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2012, 05:02 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
1. Tegu on mootoriõliga, mis tuleb pumpa karterist... seega mootorisse võid õli lisada kui on vajalik.
2. Lekib seda sama mootoriõli vähesel määral jah saab seadistada töötava mootoriga. Võimalik on eemaldada filtrikopsik, keerata maha pumba taga kaan ja kontramutikad lahti, paigaldada uuesti filtrikopsik ning teha seadistus töötava mootoriga, eemaldada uuesti filtri kopsik ja keerata kinni kontramutikad ja pumba tagakaan ning lõplikult paigaldada tagasi filtrikopsik.
3. Sama arv pöördeid kui keerad full load, keera ka tühikäigukruvi pumba seest. Tühikäigu peenhäälestuse saab teha (pumba väliselt) keerates toore klappi - seda siis teha hiljem.
2. Lekib seda sama mootoriõli vähesel määral jah saab seadistada töötava mootoriga. Võimalik on eemaldada filtrikopsik, keerata maha pumba taga kaan ja kontramutikad lahti, paigaldada uuesti filtrikopsik ning teha seadistus töötava mootoriga, eemaldada uuesti filtri kopsik ja keerata kinni kontramutikad ja pumba tagakaan ning lõplikult paigaldada tagasi filtrikopsik.
3. Sama arv pöördeid kui keerad full load, keera ka tühikäigukruvi pumba seest. Tühikäigu peenhäälestuse saab teha (pumba väliselt) keerates toore klappi - seda siis teha hiljem.
(08-10-2012, 04:27 PM)itimees8 Kirjutas: Suurimad tänud.
Segaseks jäävad veel paar asja.
1.Saan aru et pumbast jookseb välja õli... kas see tuleb asendada või täitub pump ise?
2.Eeldusel et filtrijalga maha võtma ei pea, kas saan seadistada siis töötava mootoriga või hakkab kütust pumbast lekkima?
3.Kas lisaks selle full-load fuel quantity kruvi keeramisele on kohustuslik ka pumbast seest tühikäiku siluda?
Ilmselt jõuab üks loll palju rohkem küsida kui 100 tarka vastata. Pole lihtsalt enne ridapumba hingeellu pidanud süvenema.