11-09-2012, 09:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2012, 09:16 PM ja muutjaks oli Blue Chip.)
Ma ei hakka õigustama konkreetset müüjat aga toon sisse teise perspektiivi (mis küll ilmselt antud ostja puhul ei kehti).
Oletame et auto omanik on tehnikakauge inineme (nt. naisterahvas või kontorirott), kes ise kapotti alla palju ei vaata ja laseb kellelgi kolmandal (näiteks mehhaanikul) autot sõitmas hoida. Nüüd tuled sina ja küsid väga spetsiifilise küsimuse, et kas see või see on korras? Sellel inimesel ei pruugi olla õrna aimugi, kas see on korras või mitte ja tema võib ka heausklikult eeldada, et on. Sa ju ei saa eeldada, et inimene hakkab müüdavat asja maha tegema kui ta kindlalt ei tea, et sellel midagi viga on.
Vana autot ostes tuleks ikka teha enne ostu väike investeering ja asjad üle kontrollida või lasta kontrollida. On ju loogiline, et midagi võib katki olla, see on ju eelmise milleeniumi auto. Olles ise oma vanasid autosid müünud, olen tihti teada saanud vigu, millest mul polnud enne õrna aimugi.
Oletame et auto omanik on tehnikakauge inineme (nt. naisterahvas või kontorirott), kes ise kapotti alla palju ei vaata ja laseb kellelgi kolmandal (näiteks mehhaanikul) autot sõitmas hoida. Nüüd tuled sina ja küsid väga spetsiifilise küsimuse, et kas see või see on korras? Sellel inimesel ei pruugi olla õrna aimugi, kas see on korras või mitte ja tema võib ka heausklikult eeldada, et on. Sa ju ei saa eeldada, et inimene hakkab müüdavat asja maha tegema kui ta kindlalt ei tea, et sellel midagi viga on.
Vana autot ostes tuleks ikka teha enne ostu väike investeering ja asjad üle kontrollida või lasta kontrollida. On ju loogiline, et midagi võib katki olla, see on ju eelmise milleeniumi auto. Olles ise oma vanasid autosid müünud, olen tihti teada saanud vigu, millest mul polnud enne õrna aimugi.